Fornøyd

Jeg oppfatter Marit som en flink og kunnskapsrik lege som har behandlet meg godt som pasient i de fem årene jeg har gått til henne.

Hun kan virke travel og litt sur, men er jevnt over hyggelig og profesjonell. Jeg har opplevd at e-resepter ikke har kommet frem, og at jeg har måttet ringe legekontoret igjen, men dette vet jeg ikke om skyldes at det faktisk går litt fort i svingene hos Marit, eller om det er svikt i datasystemet.

Hun utredet meg for astma for noen år siden, og jeg var derfor mye hos henne i en periode og følte da at hun husket meg fra gang til gang. Slik er det dessverre ikke lengre, og jeg må gjerne gjenta sykdomshistorikken min i begynnelsen av timen.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, for hun er effektiv og gjør jobben på en troverdig måte. Hun har henvist meg videre når det har vært behov. Jeg bytter nå lege på grunn av flytting, men ville beholdt Marit dersom jeg skulle bli i Trondheim.

Jeg må dessverre ofte sitte lenge i telefonkø, og må oftest vente rundt 3 uker på legetime.