Dårlig service

Spurte om å se på et 2 år gammelt arr som er sort og lurte på om noe kunne være galt. Så ikke ordentlig på det, lo og sa han ikke kunne gjøre noe med et arr.

Spurte deretter om han kunne skrive ut respekt på Champix for røykeslutt. Det var ikke et problem. Forklarte dårlig hvordan det skulle brukes.

Hentet resept på apotek og fikk i etterkant beskjed av en apoteker i familie. At jeg hadde fått feil forpakning for nystartede. Da var den allerede åpnet og kan ikke returneres.

Jeg fikk 0,5mg pakke som koster det samme som startpakken. Ringer Chime og sier jeg har fått feil. Får svar at leger gjør ALDRI feil, men han har sendt ny resept til apotek. Prøver da og forklare at dette ikke er eneste problem, men at det har noe med pris og gjøre også.

Sier at han ikke kan vite pris, at han har skrevet samme resept til andre flere (gjort samme feil flere ganger...) og han har ikke skyld. Avviser meg helt.

Jeg møtte han på kontoret dagen etter hvor han er direkte avvisende og frekk. Han har ikke tid til å prate med meg og sier han ikke har noen feil i dette.

Det ble også foreslått på telefon at apoteket burde ta regningen for at de har skrevet ut feil resept. Som de fikk av han...

Anbefaler å unngå han, fremstår veldig, veldig uprofesjonelt. Mumler når han prater og veldig fraværende i interesse.