Oseriöst

Efter att precis avslutat en omfattande behandling med bland annat 3stycken broar, 2st kronor, 3 trekkta tänder och lite annat småtteri så kan jag verkligen INTE rekommendera oslo tannlegesenter, i vart fall inte vid större behandlingar.

Det påstås på deras hemsida att tillverkningen av broar och kronor tar ett par dagar, en bro tog knappt två veckor, kronorna tog över två månader per styck att färdigställa och en bro tog över 6månader (!!!!) att färdigställa.
Mängder med dolda avgifter som inte var med i prisoverslaget jag fick ifrån början, cementering av tillfälliga kronor, cementering av bryggorna, hygientillägg vid varje besök, bedövningar osv osv osv, fick prisoverslag på ca 70.000, totalt pris slutade på en bit över 100.000 på grund av dolda avgifter.
Vid ett antal tillfällen ringde de med ca en timma kvar till en bokad tid och avbokade, troligtvis p.g.a överbokning, var också ofta man fick vänta både 20 och 30min på sin tid.

Vid mindre behandlingar och och årliga kontroller eller liknande så fungerar det säkert bra då det är bra och trevliga tandläkare där. Vid större behandlingar så är det bara en total katastrof.