Hun er flink til å høre på pasienten, men også frekk

Jeg har hatt henne som fastlege nå i ca. 1.5 år. Jeg likte ikke helsesekretærene siden de ikke er flinke med noe som helst, man må vente evigheter på tlf for å bestille en time, og når de har kurs eller noe lignende så legger de ikke beskjed til folk som ringer for å bestille time osv. Jeg personlig har ringt 2 dager på rad hver samtale varte i 1-2 t og ingen svarer, dattera min som er ikke fylt 1 år måtte til legen og de tok ikke telefonen. Etter å ha prøvd å ringe i to dager på rad, orket ikke mer og kjørte dit for å høre hva som har skjedd ! Da jeg kom inn til resepsjonen sto Linda siddiqi og snakket til sekretæren og jeg måtte vente ! Da det ble min tur så forklarte jeg saken med at de ikke svarte tlf, da svarte Linda "det var dumt gjort av oss, vi skulle ha lagt beskjed til folk " øøøøø ok ?
Hva slags legesenter tror dere dette er ! Dritt orket ikke mer, byttet lege rette os slett ! Pluss alt dette så er hun aldri der , man møter henne en gang i året kanskje også er hun innmari frekk ! Og tror at hun er den som alle ser opp til .
Jeg anbefaler overhodet ikke Linda siddiqi som lege
Til tross at hun er flink men det er fler ting som man blir veldig irritert av
Man må betale synsk mye for parkering, og en viktig ting som jeg må nevne, hvis du er pasient hos Linda må du vite at du aldri blir ropt opp til timen din jeg hadde time kl:14.00 og hun ropte opp mitt navn kl:14.50 !!!! Og når man sier ifra til henne så blir hun irritert "ja men sånn er det " og hun ber deg å bare "kaste på mer penger til parkering " selv om hun som bruker opp timen din på andre og man må betale perkering på 100 - 150kr
Hun må forstå at det er ikke alle som har rå til det !

pilestredetparklegesenter er den værste legesenter jeg har hvert bort i !
Og særlig om sommeren da de opplyser til folk at det er stengt og det er en annen legesenter som tar imot akutt saker, de ringte jeg 3 ganger og de gidder ikke å hjelpe meg engang, de svarer " dra på legevakta" da jeg har en lite barn under ett år som må på lege ! Drøyt