Uegnet som lege

De gangene jeg har gått til henne så har hun vist lite interesse, omtrent himlet med øynene over ting og virkelig ikke gjort noe for at du får lyst til å åpne deg opp til henne.
Som lege så må man også kunne lytte til pasientene og ikke få de til å skamme seg for å gå til legen. Jeg har allerede fra før av ikke særlig lyst å gå til lege, så når jeg først går så er det fordi det er en grunn.
Sist gang jeg gikk så hadde jeg så vondt i ryggen pga stress på jobben. Jeg var 5 måneder gravid, noe jeg heller har valgt å gå til helsestasjonen med isteden for til henne. Da hun så meg i venterommet stirret hun på magen min og himlet med øynene. Ikke noe hyggelig å si om at jeg var gravid, bare spurte hvordan jeg visste jeg var så langt på vei og hvor jeg hadde gått til sjekk.
Det kan godt være at hun kan de teoretiske sidene av å være lege, men hun kan virkelig ikke å få de fram på en god måte. Å være lege handler om så mye mer, noe som hun tydeligvis ikke har noen interesse for.
Maks 10 minutter på hvert besøk og klar med kortmaskinen før man har klart å si seg feridg, så sier jeg meg endelig ferdig med denne legen.