Fantastisk!

Etter en helg med høy feber og økende tannsmerter oppdaget jeg tirsdag morgen at det var litt betennelse rundt visdomstannen min. Jeg var blitt anbefalt tannlege Bislett og de skuffet på ingen måte. Fikk hastetime, og fra jeg kom dit til jeg dro følte jeg meg ekstremt godt behandlet. Jeg har hatt mange timer i en tannlegestol etter 2 år med masse regulering av alle slag. Raquel (og Roberto) er utrolig kompetente i det de gjør. Fra jeg satte meg til den ene visdomstannen var ute gikk det toppen 5 minutter. Jeg fikk er god forklaring på hvorfor betennelsen hadde kommet, og forklaringen var at begge på sikt må ut, men i hvert fall nå kunne hun nappe ut den oppe som tygde på betennelsen nede for å begrense skadene. Senere fortalte hun at jeg egentlig må få ut den andre omgående og lurte på hvordan ukeplanen min så ut for å se om de klarte og snike meg inn i en allerede full plan. I og med at jeg skal på guttetur til helgen var ønsket om tannsmerter eller antibiotikakur svært lavt ifm turen. Dette var Raquel og Roberto så enige i at Raquel tok en time ekstra for at Roberto kunne operere ut min tann. Fantastisk serviceinstilling og utrolig forståelsesfulle for min situasjon. For deg som ikke er glad i tannleger, ikke la deg skremme av at lokalene ser shabby ut fra utsiden og litt slitne inni, for den jobben som blir gjort her kan ikke gjøres bedre. Raske, effektive, forståelsesfulle og meget kompetente.