Den verste legen jeg har hatt

Det er alltid forsinkelser på legekontoret, jeg har aldri opplevd å vente i mindre enn 40 minutter..! Han lytter ikke til pasientene sine, skriver og skriver på datamaskinen mens han mumler for seg selv. Han har ingen oversikt over sykdomshistorie fra tidligere leger, og setter seg ikke inn i journalene heller. Tror ikke på pasienten da hun forteller om tidligere plager og setter spørsmålstegn ved vedvarende lidelser som astma og migrene, og gir derfor ikke ut medisin eller legeattester på dette, selv om dette er dokumentert i journalen fra forrige fastlege. Ønsker kun å ta opp ett tema i hver time, og krever at du bestiller ny time hvis han da har behov for å "utrede" deg for disse plagene han betviler at du har, slik at du ikke har mulighet til å få den hjelpen du trenger når du trenger den. Han er en hyggelig type, men arbeidsmetodene hans er de verste jeg har vært borti. Jeg får ikke mulighet til å forklare sykdomsforløp, ikke snakke i det hele tatt egentlig, før han snakker i munnen på meg og mumler for seg selv det han skriver ned. Jeg ser meg nødt til å bytte lege dessverre.