Fornøyd, men..

De første to konsultasjonene jeg hadde var jeg veldig fornøyd. Han var hjelpsom og lett å kommunisere med. Den siste timen jeg nå hadde var det veldig annerledes. Jeg har den siste tiden utviklet et problem som kan være veldig sjenerende for meg personlig, og dette viste han absolutt ingen forståelse for. Han mente at ettersom at problemet var "kosmetisk" så ønsket han ikke å gå god for meg, som han kalte det. Jeg fikk ingen henvisning til spesialist, og han tok sin egen vurdering på stedet om at jeg var ikke en kandidat til å få hjelp til å ta hånd om problemet mitt. Han var fremdeles veldig hyggelig, men det var lett å tolke den underliggende fordomsfulle tonen som la i bunnen. Jeg var for ærlig og det resulterte i at jeg ble diskriminert. I hvertfall følte jeg det slik selv. Inntrykket mitt av denne legen har vært generelt godt, men jeg kommer til å bytte fra Vegar Vangen ettersom jeg ikke fikk noe forståelse og ingen hjelp. Jeg ble rett og slett bare sendt på dør igjen. 5 min samtale som kunne blitt gjort over telefonen ble til 140 kr.