Ute i permisjon og erstattet av en du aldri får se

Byttet til Jule Nesheim, men fikk beskjed om at hun hadde gått ut i permisjon i ett år og at en annen lege hadde tatt over hennes pasienter. Jeg valgte henne basert på gode evalueringer fra denne siden, så ble veldig skuffet da jeg 01.10.15 prøvde å bestille en time hos henne på Ila Legesenter.

Jeg fikk vite at hun var ute i ett år (frem til 10.08.2016), og at vikaren het Tom Ekle. Prøvde å få time hos han ved å ringe til legesenteret. Fikk beskjed om at han (dette var i slutten av november) hadde ledig time først i begynnelsen av januar.

Forundret sa jeg at jeg trengte time før dette, og da fikk jeg bekjed om at jeg bare måtte komme på konoret tidlig om morgenen og vente til han var ledig (i en 10 min eller noe). Han tilhørte nemlig egentlig et annet legesenter og hadde så utrolig mange pasienter så han var bare på kontoret noen få ganger i uka og han hadde ikke tid til faktiske timer før i januar.

Jeg har heldigvis (endelig!) funnet meg en annen lege. Og jeg vil IKKE anbefale å bytte til Julie når hun er i permisjon.