Ikke for deg med lite tid som trenger en tilgjengelig lege

Åkerberg tar seg god tid med deg, skjønt han kanskje er litt FOR pratsom. Du kan derfor risikere veldig lang ventetid, opp i et par timer. Jeg vil derfor ikke anbefale Åkerberg for personer med travel hverdag eller for studenter som har forelesninger å rekke.

Åkerberg svarer heller ikke på mail og mister post. Helsetjenestene i kommunen er ikke klar over dette, og vi ventet to måneder på at han skulle ta en henvisning videre, noe som aldri skjedde. Til slutt måtte vi selv møte opp med papirene og levere henvisninga for ham på posten.
Han er også vanskelig å få tak i på telefonen. Du må vente til telefonsvareren kommer og legge igjen en beskjed. De dagene han ikke har kontortid kommer du ikke igjennom til svareren, så du må ringe i åpningstiden. Han ringer deg opp igjen, men det kan godt være etter lukketid, altså i ellevetida.

Alt i alt, hvis du har behov som tilsier at du må ha en tilgjengelig lege, både på telefon og mail, da har du kommet til feil person. Åkerberg trenger enkelt og greit en sekretær som kan svare på telefonen, sette opp timer og holde styr på mail.