Meget omsorgsfull og målrettet fastlege.

Jeg har hatt alvorlige problemer med helse i mange år. Jeg har aldri blitt møtt med så god oppfølging fra andre fastleger før. Jeg opplever nok at Mahsa, som andre, kan og må være effektiv, men hun later i alle fall til å ha meg som klient, i fokus. Jeg føler meg langt mer forstått enn jeg selv tillater meg. Jeg tar som oftest ansvar for alt mitt, også sykdom, hvilket jeg tror er vårt eget ansvar først og fremst.

Jeg er sjokkert over de verste kritikkene jeg finner om henne her, og mener det må bero på klientens eget ansvar også. Vi kan ikke forvente at leger skal kurere alt. Det er vår plikt å tilrettelegge for god helse i vårt eget hjem. Det er ikke min oppfatning at Mahsa kunne være kald eller uengasjert. Tvert imot. Men leger kan ikke redde mennesker fra seg selv, men kun støtte etter beste evne.

Jeg er opptatt av alternative metoder til legevitenskapens latterlige hegemoni, uten å ta noe for gitt der også, Mahsa har aldri kranglet med meg om slikt. Hun er legeutdannet og forholder seg til det. Men hun respekterer og støtter meg etter beste evne.

Jeg oppfatter Mahsa som en kunnskapsrik, og samvittighetsfull lege, som gjør en så god jobb som hun kan for meg som pasient. Og jeg anbefaler henne til alle som mener at de selv har det største ansvaret for sin egen helse.

Tusen Takk Mahsa.