Vanskelig å komme gjennom på telefon, men hyggelig sekretær og samvittighetsfulle leger

Jeg har vært pasient ved Pilestredet Park legesenter i mange år. Det siste året har det blitt gjennomført noen forandringer som helt klart har bedret kvaliteten i forhold til tidligere. Linda jobber nå, imotsetning til tidligere hvor hun var sykemeldt og hadde en godt voksen mannlig lege som vikar. Det har blitt ansatt en ung lege, dr. Umer Sheik, som jobber de dagene Linda ikke jobber. Har virker å kunne sakene sine bra. Begge legene er veldig fine å prate med og bruker god nok tid de gangene jeg har hatt behov for det. Betalingen gjøres inne hos legen, så man slipper å stå i ny kø hos sekretæren for å gjøre opp. De har fått elektronisk resept. Før måtte man vente på resept i posten. I tillegg jobber nå en voksen dame i resepsjonen. Hun er veldig hyggelig og tar sed tid med de som møter opp i resepsjonen, men det kan være litt irriterende iblant når køen utenfor vokser og man har litt dårlig tid. Romslig parkering i gården, men den koster penger. Har funnet ut at det lønner seg å bruke appen istedenfor å legge på penger, det gjør det lettere å forlenge parkeringen ved forsinkelse hos legen. ellers er lokalene fine, men bærer preg av å dele fellesarealer med andre legekontorer i samme gang.