Håpløst

Dessverre så er Therese tilknyttet Vålerenga Legesenter hvor det kun er rot. Jeg bestilte opprinnelig en time i midten av februar og i dag 05.04.16 kunne jeg endelig gå på legetimen min. I mellomtiden har jeg blitt oppringt av legekontoret 5 ganger for flytting av time pga sykdom/kurs/dobbeltbooket time, samt mottatt sms og mail for flytting. Når jeg kom dit kl.10 fikk jeg beskjed om at jeg skulle vært der kl 0930. Jeg viste frem både sms og mail på at timen min var flyttet til kl 10. Etter en diskusjon på dette (!) fikk jeg lov til å gå inn til vikarierende lege, da Therese er gravid. Hun kunne ikke svare meg på hverken vaksine spørsmål eller fjerne føflekken som var grunnen til at jeg bestilte timen i utgangspunktet (fordi jeg var der 30 min for sent uten å vite det). Jeg fikk tilbud om ny time, noe jeg takket pent nei til etter å måtte betale 145kr for ti minutter med ingenting. Jeg har aldri møtt Therese, men så lenge hun er tilknyttet dette legesenteret fraråder jeg å benytte henne.