Min dårligste fastlege

Jeg valgte Tore Høyem basert på gode tilbakemeldinger her på denne siden, jeg sitter imidlertid igjen undrende til hvordan jeg kan ha en helt motsatt opplevelse enn de tre andre som har gitt en vurdering her. Jeg har hatt Tore som fastlege i litt over et halvt år, og har etter hver legetime tenkt at han bare har hatt en dårlig dag. I dag bestemte jeg meg for at nok er nok.

Jeg har aldri tidligere hatt en fastlege som fremstår så arrogant. Han sitter mesteparten av tiden med fokus rettet mot dataskjermen, hvorpå jeg blir ignorert når jeg forsøker å stille spørsmål. Når jeg omsider får oppmerksomheten hans, så får jeg ikke engang forklart hvorfor jeg er der uten å bli avbrutt. Jeg blir ikke fulgt opp, og blir ikke trodd når jeg sier at jeg går med kraftige ryggsmerter. Når jeg bestiller en legetime så er det ventetid på 3-4 uker, når man i tillegg sitter mer enn en time over tiden på venteværelset hver gang, så skulle man tro at han ville ha utvist mer ydmykhet. Han fremstår dessverre generelt arrogant og nedlatende.

Jeg kan på ingen måte anbefale Tore videre.