En veldig trist erfaring

Har ikke tid til deg. Bruker lege journalen mot deg, å er skeptisk til pasientens forklaringer, sprer mistillit til andre spesialister. Man sitter med den følelsen at hun jobber mot deg å ikke med deg. Setter deg opp til den yngste turnuslegen på kontoret mot din vilje, å deler legejournalen uten at hun har fått lov til det. Fraskriver seg ansvaret å legger det på turnuslegen eller andre spesialister man er i kontakt med. Midt i en prosess der CT , ultralyd og MR avdekker alvorlige komplikasjoner og sterke anbefalinger fra spesialister om klinisk oppfølging å videre utredning. Er ikke ydmyk for sine feil, å lyver regel rett for å sno seg unna. Nekter å ta nødvendige prøver. Setter deg opp til legetimer som man venter fjorten dager på å gir deg fem minutters hastetimer, for så å gjenta prosessen tre ganger på rad. Respekterer ikke sine pasienter å har en ovenfra og ned holdning. Tar ikke kontakt om prøvesvar å ringer deg ikke opp selv om hun lover det. Personlig har jeg aldri opplevd å bli behandlet mindre menneskelig. Å jeg har aldri tidligere hatt noen problemer med noen leger.