Lite serviceinnstilt og tilgjengelig

Jeg har alltid vært fornøyd med helsetjenestene på Volvat, men ble dessverre skuffet over oppfølgingen fra Lilleeng. Jeg hadde en konsultasjon som tok knappe 10 minutter, og det var mye informasjon på kort tid. Da jeg kom hjem leste jeg bl.a. pakningsvedlegget på medisinene, og jeg ble veldig usikker på behandlingen, da det tydelig kom frem at den ene kremen ikke var anbefalt ved den tilstanden jeg hadde. Jeg ringte derfor til Volvat kort tid etter konsultasjonen og ba Lilleeng om å ringe meg opp for å avklare uklarheter ved behandlingen slik at jeg kunne komme i gang så fort som mulig. Det tok en uke før Lilleeng ringte tilbake (etter at jeg ringte og purret). Lilleeng sa på tlf at hun ikke hadde vært på jobb siden konsultasjonen, mens legesekretæren sa noe helt annet. Jeg hadde forventet bedre service da jeg betalte over 1400,- (medlemspris). I mellomtiden var jeg hos en annen hudlege (Oslo hudlegesenter) og fikk kjempe god hjelp. Forøvrig frarådet han meg sterkt å bruke den ene kremen som hun hadde foreskrevet.