Kjempe hyggelig og flink!

Første inntrykket jeg fikk av Dr. Siegfried Wenus var at han var veldig hyggelig. Da det var min tur å komme inn til time så møtte han meg i resepsjonen, håndhilste og hele opplevelsen var hyggelig. Han forsto lett hva det var jeg ønsket å gå gjort, hvilke føflekker som skulle bort og hvilke spørsmål jeg hadde. Gjennom hele prosessen drev vi å småpratet, han svarte på alle de rare spørsmålene jeg hadde å komme med, og alt i alt følte jeg at ansiktet mitt var i rette hender. Etter føflekkfjerningen forklarte han hva jeg måtte være forsiktig med osv for best resultat. Han var flink til å forklare ting på en forståelig måte, og hele opplevelsen var veldig positiv. En annen ting som var veldig betryggende var at han sa at hvis det var noe jeg ikke blir 100% fornøyd med så var det bare å komme tilbake så skulle han fikse det, og det føler jeg at viser at han er opptatt av kvalitet på arbeidet sitt og kundens mening.
Jeg kan vel også legge til at hvis du sender en mail til han så svarer han på alle spørsmål med glede og du får svar kjapt.
Hvis jeg skal fjerne flere føflekker i fremtiden kommer jeg helt klart til å velge Dr. Siegfried igjen! Kjempe fornøyd, tusen hjertelig!