Frarådes på det sterkeste

Jeg hadde lest alle disse anmeldelsene her og tenkte hun her så ut til å ta pasienten på alvor og var behjelpelig og lyttende, men realiteten var annet. Jeg fikk første time 3 uker etter jeg hadde ringt. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Denne legen lytter lite til pasienten og er stresset hele tiden, føler at legens stress smitter over på meg. lite strukturert og rotete. litt ung litt for uerfaren enda.

Ikke empatisk, sein ute til timen, uinteressert. Følte at legen ikke hadde tid til å høre etter eller var ikke interessert av meg som pasient. Bare tar prøver uten å komme med noe diagnose, er ikke kompetent. Følte dette er en lege som behandler symptomene fremfor å finne de bakenforliggende årsakene. Finner lettvinte veier nemlig snakke med forrige fastlege og gjentar det samme selv om det er feil diagnose.

Forferdelig følelse når hun ringer til NAV foran deg og spør dem om akkurat " deg" om hun gjør noe galt hvis hun skriver en sykemelding og om hun mister lisensen sin, t.o.m. hun vet at "du" er virkelig syk! Hun kjemper ikke for deg som lege. Min tillit er sterkt svekket etter flere uheldige opplevelse, og jeg velger derfor å bytte fastlege. Denne doktoren var veldig lite behjelpelig med det meste. Når det er sagt så synes jeg også at det øvrige personalet på legekontoret også var ganske lite behjelpelige og lite hyggelige.