Har hatt han som fastlege så lenge jeg kan huske, absolutt å anbefale.

Jeg har hatt han som fastlege så lenge jeg kan huske og må si at han absolut er å anbefale. Tar seg alltid god tid, og det føles aldri som at han prøver å bli ferdig med deg fortest mulig. Merk dog at han ofte kan være litt forsinket, men dette gjør ingenting. Han sitter ofte med hendene på tastaturet og øynene på skjermen, men han lytter samtidig bra og får med seg hva som sies, så dette er absolutt heller ikke et problem. Skal noe forklares så vender han sin fulle oppmerksomhet mot deg.

Han forklarer symtomer og sykdommer på en dekkende, men også lett forståelig måte, noe som er utrolig bra evne. Han er også flink til å sende deg videre til spesialist hvis det er noen som ligger utenfor hans kompetansefelt.

Hvis det ikke er noe som haster kan det noen uker for å få time, men dette er selvfølgelig ikke uten grunn. Er det noe som har hastet har det aldri vært et problem å få time raskt. Jeg har aldri hatt noe komplekts eller alvorlig sykdombilde, men som allmennlege har han tjent meg utrolig bra. Anbefales på det sterkeste.