Noe vanskelig å forstå, må inn til gjentatte timer

Nå er det en stund siden jeg har måtte gått innom han, egentlig fordi jeg har unngått det. Han er vanskelig å forstå, snakker en snedig blanding av Norsk/Svensk og (!) Dansk.
Var innom en gang for å få en resept på noe jeg har brukt tidligere med gode resultat, ble bedt om å bestille ny time fordi han måtte rett og slett søke opp symptomene mine. Som jo er veldig hyggelig, det er jo bra at han sier ærlig at han må gjøre litt research, men det er ikke en sjelden diagnose, og hadde han ikke vært så sen til timen min kunne han hatt tid til det der og da og jeg måtte ikke tatt meg fri en dag til.
Men igjen, han var nok sen til timen min fordi noen andre trengte mer hjelp enn meg.

Jeg har byttet lege, men tror han er bedre til å ivareta andre pasienter enn min målgruppe, som ung kvinne.

Legekontoret Øyane renner praktisk talt over av svært hyggelige og dyktige mennesker ellers. Prøvene er gjort svært effektive med lite til ingen ventetid, heller ikke på resultat, og det er en glede å snakke med de på telefonen. Som du heller ikke trenger siden du kan bestille via SMS. Tilbyr time på dagen.