Ikke bruk denne legen!!

Er du gravid, bør du i hvert fall holde deg langt unna denne legen! Under oppfølging av graviditeten, klarte ikke denne legen å følge opp noenting. Han lovet og sa han skulle fikse og ordne, men ingenting ble gjort. Dette inkl at han ikke klarte å sende inn søknaden til fødested, ikke skrevet sykemelding jeg hadde behov for, ikke søkt om rutine ultralyd på sykehuset (og svaret fra dama i eksp. var at jeg trengte jo ikke ny UL, for den tok jo legen i uke 12 og da var alt bra - tydeligvis inkl alle de tingene de IKKE kan sjekke i uke 12 - totalt inkompetent eksp.) UL måtte faktisk jordmor til slutt ringe sykehuset på mitt hjemsted, der jeg var på ferie, å ordne, da legen fremdeles i uke 25 ikke hadde klart å varsle om hverken UL eller hvor jeg skulle føde. Han klarte faktisk å ta en blodprøve av meg, t.o.m etter riktig prosedyre, men der stoppet det. Jeg fikk den aldri som lovet i posten, så måtte dra ned selv å hente den på legekontoret til slutt. Men han klarte i stedet for bl.prøvesvar, å sende meg sykemeldingen til en mannlig kreftsyk pasient. Og ja, jeg har forsøkt å hente sykemeldingen min selv også, ved å trappe opp på legesenteret, men dama i eksp. nektet å la meg snakke med legen. Hun sa han skulle skrive og sende den på slutten av dagen, så her sitter jeg 8 tlf.samtaler og 12 dager senere; har jeg fått den sykemeldingen? NEI!! Selvfølgelig har de ikke klart å gjøre jobben sin nok en gang. Standardsvar fra eksp: "jeg skal gi han beskjed". "Jeg skriver en beskjed til han". Hadde jeg ikke selv vært der nede på kontoret og sett at personen i skranken er et levende hunkjønn, så hadde jeg trodd det var en robot i andre enden av tlf!
Så, til alle dere der ute som ønsker lege, som dere sikkert skjønner; han her ville jeg ikke tatt i med ildtang!!

Ang at jeg ikke har satt noen vurd.stjerner på de neste delene her inne, skyldes det at jeg ikke kunne finne stjerner små nok eller med minustegn foran:)