Dårligste legen jeg har hatt.

Jeg lå syk med feber, verk i kroppen, trøtt og sliten kropp. Jeg ringer fastlegen for å få sykemelding. Sekretæren gir meg beskjed at Angela skal ringe meg tilbake. Men det gjorde hun ikke. Jeg prøvde igjen dagen etterpå med hun ringte meg ikke tilbake. Helgen har de ikke åpent og jeg tar enda en tlf til legekontoret en mandag. Og jeg forteller at jeg har ringt hele to dager og venter på tlf av fastlegen men hun ringer ikke tilbake. Jeg får spydig svar tilbake "time 10:30" Ikke noe beklagelse men bare spydig som det. Jeg møter opp og snakker med fastlegen. Fortsatt syk, mistet stemme, vond hoste, mister konsentrasjonen. Jeg blir sendt ut for å ta en stikkprøve i fingeren. Istedenfor å komme tilbake til kontoret til Angela, så får hun sekretæren hennes til å si at jeg er "frisk og kan bare betale" Angela kommer tilfeldig ut i resepsjonen og ser meg. Hun prøver å forklare seg og jeg blir små frustrert. Jeg forklarer situasjonen igjen. Hun tar meg inn til kontoret og skriver ut sykemelding. Men hun mente at jeg ikke trengte sykemelding. Noe jeg gjorde. For jeg lå hjemme veldig dårlig. De to andre dagene skulle jeg også holdt meg hjemme men jeg fikk ikke kontakt med fastlegen så jeg måtte gå syk på jobb og utføre dårlig service. Det er ikke OK! Jeg anbefaler ikke Angela som fastlege eller selve helsekontoret. Styr unna. Jeg jobber selv som en sekretær og på denne klinikken blir man ikke tatt vare på. Mistet tillit og trygghet.