STORE mangler men relativt god behandling

På en måte er jeg glad for å ha dratt hit ettersom det var grei forståelse og det var relativt smertefri behandling.

På en annen side syntes jeg at helhetlig er senteret ganske uprofesjonnelt, måtte vente lenge, betjeningen var ofte ikke tilstede for å ta i mot brukere samt plutselig ble det til at jeg fikk en annen lege enn den jeg først hadde time hos.
Skjønner viss enkelte ikke har mulighet til en time men når påfølgende ganger blir behandlet av en annen person så blir jeg litt forvirret.
For ikke å nevne at det å komme inn er ikke bare bare når betjeningen ikke svarer på dørklokka med en gang.

De gjorde derimot en god job med visdomstannen min. Har noe småpirk som at lærlingen som var tilstede hold for hardt i kinnet mitt og lagde nesten sår. På toppen av det hele var det tydeligvis bare klaging viss det gjorde vondt fikk jeg inntrykk av når jeg sa ifra.
Likte heller ikke at jeg fikk et surt "Du må sjekke tennene dine hvert år ellers etc." når jeg hadde akkurat fullført trekking, jeg har ikke hatt et eneste problem med tennene mine på 20 år og det kommer mest sannsynligvis til å fortsette sånn ut ifra røntgen osv.

Fikk snakke med noen om smertene mine litt i etterkant da som var koselig. Men jeg fikk følelsen at legen jeg var hos ikke brydde seg helt eller hadde et eller annet i mot meg, ikke akkurat hva man ser for seg når man betaler dyre dommer.

Ingen prisantydning fikk jeg heller ikke! Kanskje dette ikke er normen men det burde det altså være når du ikke vet prisen og må betale der og da ettersom de kan ikke sende faktura i 2016.

Jeg kommer til å bruke et annet sted viss jeg trenger. Kan ikke anbefales