Beste legen jeg har hatt

Siden jeg har flyttet en del har jeg også skiftet fastleger en del. Denne legen har alltid lyttet til meg seriøst og hjolpet meg riktig og effektivt. Jeg VET at hans ekspertise og væremåte hadde spart meg for mange tusen kroner i legeregninger++ om jeg hadde hatt han for noen år siden også. Jeg har hatt problemer som jeg aldri har fått svar på men som endelig har stoppet med hjelp fra Dr. Westereng.

Med unntak av "stressede" sekretærer forstår jeg ingen av de negative kommentarene til denne legen. Etter at jeg har gått til denne legen i flere år har jeg aldri sett hint til noen av kvalitetene som andre kommentarer klager på.

Denne legen anbefales sterkt fra meg. Han er hyggelig, forståelsesfull, empatisk, hjelpsom, men også kunnskapsrik og effektiv, uten at effektiviteten noensinne har gått ut over noen av de positive kvalitetene. Selv om jeg vet kontoret har store forsinkelser blir jeg alltid prioritert 100%.

Vil også minne om at de fleste negative vurderingene på denne siden sikter til sekretærer og spesielle situasjoner. Ut i fra min erfaring med denne legen starter jeg å lure på hva slags mennesker som har skrevet den typen negative vurderinger..

Denne legen er alt en god lege skal være. Anbefales!