Ekstremt misfornøyd

Jeg byttet fastlege til Hæstad da jeg flyttet til Kristiansand, og fikk time for å få henvisning til psykolog. En uke etter ringte jeg til legesenteret for å bekrefte at de hadde fått den gamle journalen min - det hadde de. Rundt fire måneder senere uten å høre noe som helst, bestilte jeg ny time - og fikk beskjed om at han ikke hadde sendt noe henvisning. Dette fører til at jeg nå ikke vil få psykologisk hjelp på et og et halvt år pga flytting. Ikke tok han meg seriøst heller, prøvde å feie vekk symptomene mine og det faktum at jeg har hatt seriøse psykiske lidelser hele livet mitt. Han prøvde å sende meg til akutt psykisk helsehjelp, en flott ordning, men de tar ikke inn for "ekstreme" tilfeller - dvs meg, noe Hæstad burde tatt i betraktning før han henviste meg dit. Jeg ba også om henvisning til øre- nese- halsspesialist, og dette har jeg selvsagt heller ikke fått enda, selv om det nå er over to uker siden jeg var der. Jeg har aldri hatt en så dårlig erfaring med en fastlege, og kommer definitivt ikke til å dra tilbake.