Uinteressert og klassisk arrogant lege

Jeg hadde med meg min sønn som hadde behov for å se på noen hudproblemer han har. Det dreide seg om mollusker og vortevirus på føttene. Vi ble godt mottatt ti minutter forsinket av en sykepleier som reddet oppholdet fra total katastrofe. Når omsider legen kom inn virket hun litt stresset og uinteressert i min sønn. Hun hilste ikke på han og virket temmelig arrogant. Jeg har møtt mange leger gjennom mitt 45 år gamle liv. Felles for brorparten er at de virker litt stresset, lite interessert i pasienten og en smule arrogante. Harnes ticked all the boxes på godt engelsk. Vi fikk fryst vekk vorten på tåen til min sønn. Dette så Harnes og for det får hun plusspoeng. Hun forsvant like fort som hun kom og vi brukte resten av tiden på å godsnakke med sykepleieren som var meget hyggelig og hjelpsom. Når vi omsider gikk ut så lå det ingen faktura fra Harnes selvom vi hadde brukt god tid på å kle på oss og snakke med sykepleieren. Jeg ble ikke fortalt at vi skulle belastes noe og gikk bort til skranken og fortalte hva vi hadde fått utført og om vi skulle betale noe. De var usikre men mente at det nok ikke ville bli en faktua på dette. Jeg tok farvel og gikk tilbake til bilen. 5.3 dumpet det ned en faktura på 148.- i posten fra Melin Collectors. 90,- i materiellkostnader og 58,- i fakturagebyr. Fakturaen var sendt med b-post så portoen var ikke avskrekkende for Melin. Jeg vil ikke velge og anbefale Harnes grunnet følgende;

Dårlig personkjemi og lite interesse
Hilste ikke på min sønn ( utilgivelig i mine øyne)
Treg behandling av faktura som medførte unødvendig sending av faktura med gebyr
Ventetid på å komme til avtalt tid
Generell arroganse fra legens side