Dessverre!

Etter 4 år med mye utskiftning av praksisen Jørn J Bendiksen nå denne, og ble han automatisk vår fastlege. Har ikke fått muligheten til å virkelig forstå med på denne legen. Hatt 2 veldig dårlige opplevelser. Fyllt med mye arroganse og delvis ansvarsfraskrivelse som lege. (Hippocratus Oath).
Han sitter muligens på veldig mye kunnskap, men kommunikasjonsevnen, og det å være løsningsorientert og menneskelig er ikke tilstede dessverre.
Prøvde gi han en sjanse og få et forhold til han som fastlege, men det gikk dessverre ikke
Har nå fått plass hos legen som hadde praksisen før han et annet sted, en lege som kjenner meg og kan historien min. Der føler jeg meg mer trygg og ivaretatt, selv om det blir litt lenger reisevei. Håper han som oss alle andre, får muligheten til å utvikle seg menneskelig hvis han skal forbli i denne stillingen. Hvis ikke bør han nok vurdere sin stilling som fastlege som skal "omfavne" alle typer mennesker, problemstillinger og sykdomner/plager. Os er et lite sted dessverre og heldigvis, man kan ikke gjemme seg som på et større sykehus eller i en by.