Svak lege.

Det er sjelden man møter en lege som er så dårlig til å skrive henvisninger til sykehus. Som regel får man henvisningene i retur pga. manglende undersøkelser eller manglende medisinske opplysninger så man må tilbake til legen. Dette tar tid og det tar unødvendig lang tid å få sendt en riktig henvisning til sykehuset.
Hun er usikker i det meste hun foretar seg og noen ganger lurer man på om hun har havnet på rett hylle.
Jeg trenger ikke en *pratelege*, jeg ønsker en effektiv lege som handler og som tar med alle opplysningene som er nødvendig for at sykehusene skal kunne sende time uten unødvendige forsinkelser på flere uker fordi hun slurver med utfylling og nødvendige undersøkelser.
Etter gjentatte ganger med feil og slurv så har jeg fått nok og bytter lege. Har man kroniske sykdommer som må følges opp så må man kunne stole på at legen i det minste vet hvordan man fyller ut henvisninger til sykehus, gjør de helt nødvendige undersøkelsene så sykehusene kan ta en riktig avgjørelse med tanke på hastegrad, osv.

Er ikke fornøyd med legen, men personellet i resepsjonen er flinke , hyggelige og hjelpsomme, og jeg liker at når man ringer så får man vite hvor mange som er foran en selv i telefonkøen. Det er sjelden lang kø, så det virker som at damene i resepsjonen på legesenteret er flinke til å ta unna telefonene.