Veldig utrivelige resepsjonister, sure og irriterte, men flink fastlege. Dårlig tilgjengelighet og lang ventetid

Jeg har hatt Waaler som fastlege i snart 4 år, men nå er det over. Det virker som dette legesenteret er som et rullebånd i en produksjonsfabrikk. Her handler alt om effektivitet og alt skal gå så fort som mulig, selv på bekostning av et godt omdømme/god service.

Waaler er en hyggelig type, men for min del har det variert veldig hvor mye han har vært villig til å lytte og undersøke mine behov. Selvfølgelig skal han rekke neste pasient innen rimelig tid, men noen ganger har dette kommet litt for godt frem at han ønsker å bli ferdig med timen under konsultasjonen, og det er uheldig.

Ikke forvent deg en hyggelig person som tar telefonen når du ringer til Hegdehaugen Legesenter. Resepsjonistene er nok heller lite fornøyd med både arbeidssituasjonen sin og livet sitt, så frekke, sure og irriterte som de er. Selv om du ringer tidlig er det svært vanskelig til umulig å få legetime på dagen hos Waaler. Når du får beskjed av resepsjonistene om at akuttimene er fullt for dagen så er det ingen "dessverre", "beklager", "håper det går bra", eller noe i de banene. Da er det bare chop-chop, ha det bra og slenge på røret. Det er helt latterlig at de i det hele tatt får beholde jobben sin, og at senteret går rundt med sånne ansatte.

Alt i alt: Legejobben i seg selv er bra, Waaler er en person det går an å snakke med og som bryr seg, men veien til å få en legetime med han er ganske forferdelig, så pass opp.

Legesenteret anbefales ikke.