Dårlig opplevelse - første besøk

Byttet fast lege til Humera Anwar. Siden jeg fikk hun som fast lege hun var i mamma permisjon men fikk vikar lege (kaur) istedenfor i det periodene. Hun var veldig forstårlig og lytter godt til pasientene. Hun bruker Empati. Jeg mener når en person er syk- da trenger pasientene virkelig oppmerksomhet av lege. Pasient ønsker at legen hører dem godt for å forstå problemer til pasientene" Hvis ikke de forstår med en gang i hvertfall de må sørge for at de viser respekt og høre hva som har skjedd med pasient eller hvordan de har det (veldig viktig)" Man blir ekstra følelsom når de er syke. Det er ikke å bare ta imot pasient .. snakke rask og kort-skrive medisin eller bare å si ta PARACET (på alt!!!!!!). Dette har jeg opplevd med en gang på første besøk med min ny lege etter hun kom tilbake fra mamma permisjon.
Først jeg måtte vente ganske lenge til lege og den andre ting var Hun viste meg at hun har dårlig tid når pratet med meg. Hun prøvde å snakke rask og brukte Ganske lite tid. Jeg var Utrolig Missfornøyd. Prøvde å bytte lege med en gang når jeg var ferdig.Jeg dro aldri tilbake til Humera Selvom jeg var alvorlig syk etter det også bare pga den første besøk. Det var bedre å vente 4 timer på legevakt istedenfor. Venter til å bytte lege. Hun må prøve seg å vise empati .. Hun må prøve å sette seg selv til en pasientens situasjon. Ellers har hun dårlig tid da kan hun heller be pasient å komme neste gang men ikke bare ta imot pasient for et formalitet.