ikke å anbefale

ikke imøtekommende. hun tror ikke på diagnoser som tidligere er satt av andre leger og psykologer. Jeg sliter med mye smerter, men hun mener det er innbilning. Fikk spørsmålet ved første samtale om hvorfor jeg var der. Hun nektet på at journalen min var i systemet, noe som den var, måtte dit 3 ganger før hun "fant den". Enda tror hun ikke på at jeg har plager og spør om hvorfor jeg tar noe av medisinene jeg går på. Hun skriver ut andre typer en det jeg vanligvis får og påstår at det ikke er andre typer. Jeg blir tvunget til ukentlig besøk fordi hun må "se" meg for å skrive ut en resept. Har sittet i opptil 1 time å ventet for å være inne hos henne i 10-30 sekunder. Jeg har ikke noe annet valg enn å dra for å få resepten, men jeg mener det er bedre at de som er syke og trenger timen får den tiden. Min samboer har også henne som fastlege, men han kommer ingen vei med henne. Han har fibromyalgi og har levert inn erklæringer og epikriser angående dette, men allikevel tror hun ikke på han. Det er bare innbilning får han beskjed om. Vi har bestemt oss for å bytte fastlege da vi ikke blir trodd på eller hørt og ikke har vi noe vi skulle sakt. Når det er sakt, de som jobber i resepsjonen er super hyggelige.