Lite tilgjengelig og lite til stedet

Fikk henne som fastlege da fastlegeordningen startet og hadde henne som fastlege i mange år. Opplevde henne som lite tilgjengelig. Faktisk var jeg mye oftere hos en vikar enn hos henne, som føltes mye bedre. Vil si at alle vikarene var bedre enn henne, de lyttet i hvert fall mer. Ved flere anledninger var hun rett og slett avvisende. Hadde symptomer som de aller fleste kanskje ville oppleve som skremmende, men det hørte hun ikke på. Ved flere anledninger måtte jeg ta kontakt med en annen lege etter å ha bli avvist av fastlegen for å få behandling. Dette gjorde at jeg måtte stille spørsmålstegn til hennes faglige kompetanse.

Da jeg ble ganske syk for noen år siden så jeg meg nødt til å bytte lege, noe jeg er svært glad for at jeg gjorde. Det var først da jeg informerte henne om at jeg skulle bytte lege og at hun måtte sende journalen min til den nye legen at jeg følte at hun var interessert i å høre på meg, men det var helt tydelig at hun tok det ille opp at jeg skulle bytte lege og tok det personlig til tross for at jeg sa at jeg byttet lege fordi jeg ønsket en som holdt til nærmere der jeg bodde.

Synes også legesenteret denne legen er tilknyttet er svært vanskelig å komme igjennom til. Det virker ikke som om de har helt oversikt eller kontroll. Flere ganger når de skulle ta blodprøve klarte de ikke å ta den og kunne stikke meg 4 ganger før de byttet person. Fikk også flere purringer som jeg kunne dokumentere at jeg hadde betalt.