Amalgamsanering. Anbefales

Gjorde endel research og fant fram til Stemlandklinikken når jeg skulle velge sted for amalgamsanering. Disse er nok en av veldig få i Norge som tar det helt seriøst. Det er to timers reise fra der jeg bor. Vel verdt. Andre tannleger jeg prata med visste ikke mye om trygg amalgamsanering, og kimsa litt av det spesialutstyret som jeg spurte om de brukte. Masker, avsug, kulltabletter med mer. Ejla (tannlegen) og hennes meget gode assistent fjernet 4 amalgamfyllinger for meg. De gjorde det med stødige hender og spesialutstyr så ingenting av amalgamen skulle komme på avveie inn i kroppen. Det å få fjernet disse fyllingene er jeg veldig fornøyd med. Ville ikke ha kvikksølv i huet. De må betale for å få levert inn amalgamen som fjernes, fordi det er spesialavfall. Det er mer enn et halvt år siden nå, men tenker stadig på hvor takknemlig jeg er for det. Hun erstattet med plastfyllinger, og var svært bevisst på hva disse inneholdt også. Proffe, bevisste, effektive og hyggelige folk. Til en bra pris. Ikke noe dilldall. Pleier å synes at det er litt ubehagelig å være hos tannlegen, men her var det trygt og gikk fort og smertefritt. Ejla forklarer hva hun gjør og hvorfor. Beste tannlegen jeg har vært hos. Lett å finne fram. Ligger rett ved Nathionateateret stasjon. Anbefales! Takk Ejla