Hyggelig dame. Mye rot

Hun har uten tvil en utstråling og humor som gjør det lettere å gå til tannlegen. MEN dette er jo en klinikk som spesialiserer seg på behandling av folk med tannlegeskrekk og der syns jeg hun er dårlig, i steden for å informere om hva hun driver med eller skal gjøre mens hun jobber blir hun bare lettere oppgitt når du spør. Gikk der ifra med en metall krone noe som ikke hun hadde nevnt noe om, og som hun sa at var den krona jeg skulle ha. For så og ringe meg lenge etterpå og si at kronen min var ferdig. Har også opplevd og avtale ting som skal gjøres over telefon bare for å møte opp og få beskjed om noe helt annet. Pris endrer seg fort, kom dit for ett inngrep som hun tidligere hadde sagt kostet rundt 700 for så og få beskjed når jeg kommer om at det ble 2000. Men når jeg da påpekte dette endret hun prisen igjen, noe som får meg til å lure litt. Har også fått priser på inngrep som er flere 1000 kr dyrere enn andre steder i byen. Fant ett inngrep hun skulle ha over 3000 for til under 1000 lappen. Skeptisk til hele opplegget.
Skeptisk til opplegget