Dårlig inntrykk

Jeg var på legekontoret med min far i romjulen. Først ventet vi i 1t og 15 min på forhåndsbestilit time (kl. 10.00). Min far som har vært syk siden JUNI. Og legen klarer ikke å finne ut av hva som feiler han. Dette er fryktelig dårlig. Han har kun fått ÉN henvisning til et annet sted (ultralyd), men der fant de ikke noe. Det er fortsatt noe annet som plager min pappa. Han har gått ned mange kilo, og jeg blir rett å slett bekymret for hva det kan være. Dette er ikke normalt. Han har vært dårligere siden sist besøk, og legen har ferie. Han fikk legetime hos Svetlana som viste seg å være utrygt og pappa følte seg "tråkket ned på" av ufyselige kommentarer og at legen var veldig skarp og komanderede. Dette er ikke trygt. Min pappa er gammel og helsevesenet gir meg frysninger på hvor lite leger bryr seg om helsen din. Man drar til legekontoret fordi det feiler en noe, og det er ikke sikkert vi selv vet hva det er. Derfor drar vi til legen.
Her burde bedre rutiner iverksettes! Man stole på legen sin, men dette gjør ikke jeg. Det er nesten skummelt hvor lite kompetente disse legene virker som. Her burde det bli tatt noe grep.
Hilsen en bekymret og engstelig datter!