En fantastisk lege, men vanskelig når det gjelder arbeid

Dette er en fantastisk lege som har tid til deg som passient, god til å lytte og prøver å hjelpe deg.
Jeg gikk til Bernt i nesten 2,5 år og trivdes veldig godt med å ha han som lege. Han hadde alltid tid for meg, viste intersse for høre på det jeg hadde å si og prøvde å finne smertestillende tabletter som kunne hjelpe meg mot smertene jeg hadde i kroppen. Eller om det var andre ting ifh til helse, så var han alltid behjelpelig.
Han var alltid interessert i høre hvordan det gikk med meg, med trening/vekt, Psykiatriske sykepleier om det fungerte bra og om jeg ellers hadde det greit ifh. Angst/depresjon og mestringsfølelsen ifh jobb/venner/kollega osv.

Men når det kom til arbeid og Nav da var han utrolig vanskelig å ha med å gjøre. Du har jo jobbet 100% før og da kan du det nå også. Jeg sliter med verk i kroppen og er helt utslitt etter noen få timer på jobb pga verken. Så hadde meg, tillitsvalgte og arbeidsgiver snakket sammen før møte med lege og nav. Vi var blitt enig om at det beste for meg var å jobbe 50% videre, for da klarer jeg å fungere på jobb uten å være syk annen hver uke og ha ett liv utenom jobb. Men det skjønte han ikke.

Samlet sett så er dette en super lege, men når det kommer til arbeid så er han ikke lett å ha med å gjøre. Da ville han bare presse på!!!