Styr langt unna denne legen!

Glenn Henry bjørk er den verste fastlegen jeg noen sinne har vært borte i. En mer arrogant lege skal man lete lenge etter. Han evner ikke lytte til meg som pasient og hva jeg forklarer. Han er en som vrir og vender på alt du sier, og som gjerne forkaster eskeperters vurderinger og anbefalinger for egne private meninger, uansett å ufornuftige de enn måtte være.

Han driver et slags spill der han mer en gjerne får deg til å føle deg så liten og dum som overhode mulig i det du entrer pasientstolen. For meg virker det som Glen Henry drives mer av prestisje enn ønsket om å virkelig løse, veilede og hjelpe. En prestisje i å overkjøre andre eksperter, tross hans egen ekspertise er lik null på min diagnose.

Han har en gi F mentalitet til det jeg sier. Han ønsker ikke forstå, han evner ikke å hjelpe. For Glen Henry er man bare et nummer i rekken av pasienter som han ønsker å få ut av systemet så fort som mulig.

Bruk aldri denne legen om du ønsker å bli tatt seriøst som pasient. Bruk aldri denne legen i det heletatt! Har du først valgt Glen Henry, så møter du motstand fra første time. Arroganse, "nesen i sky" mentalitet og nærmest hånlig kommunikasjon.

Aldri igjen en time hos Glen Henry Bjørk. Måtte Gud forby!