Tilsvar til vurdering

Lite god totalopplevelse

Jeg har hatt en positiv opplevelse hos denne tannlegen tidligere, og derfor var det et naturlig valg å komme tilbake hit.

Mitt inntrykk av siste behandling var ikke like god som den forrige. Jeg måtte vente i 35 min over tiden som var avtalt. Fordi det åpenbart var for mange kunder/pasienter den dagen så ble arbeidet en hastejobb. Kun én av tre ting som var avtalt over telefon ved timebestilling, ble faktisk gjennomført. Dette resulterte i at jeg må gå til tannlege på nytt for å få gjort de to andre tingene, noe som nå koster meg både mer tid og penger.

Jeg ønsket å ta dette opp, men siden de har en åpen løsning og selv behandler kundene (det var ingen administrativ person der den dagen jeg var der), så er all samtale åpen for alle å høre. Jeg ønsket ikke å ta det opp foran alle som satt i venterommet. Det var ikke anledning eller tid for å ta det opp i selve rommet hvor behandlingen ble utført.

Når jeg kommer i den situasjonen at jeg må vente i så mye over tid for å få behandling, så ønsker jeg selv å få den behandlingen som er avtalt på forhånd, og ikke en jobb som er hastverk for at tannlegen skal spare inn tid. Jeg måtte også betale full pris for behandlingen. Prisen samsvarte ikke med det som stod oppgitt på nett, og mange av spesifikasjonene i betalingen kan man ikke finne igjen på nett selv om det er relativt standard behandling (ingen spesiell behandling som er sjelden å utføre).

Mitt inntrykk av Amalie er at hun har en god kjemi med sine kunder/pasienter, og generelt virker dyktig i sin jobb. Men, med en slik total opplevelse gir ikke et inntrykk og en følelse av å bli profesjonelt behandlet.