Michael Parham Dargoshayan

Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund, Stranda Kiropraktorklinikk, Sykkylven Kiropraktorklinikk

2016

Michael Parham Dargoshayan er kiropraktor i Ålesund, Stranda og Sykkylven

Siste vurderinger av Michael Parham Dargoshayan

Beste jeg har opplevd!

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund Skrevet

Gikk til Michael i desperasjon da jeg slet kraftig med migrene. Fikk full oppfølging på alle plan. Visste jeg var i trygge hender. Dette er en kirporaktor jeg vil anbefale av hele mitt hjerte til alle som sliter med migrene eller andre former av smerte en kiropraktor kan hjelpe med. Dette er en kiropraktor som vier all sin tid til deg som pasient. Virkelig verdt besøket.

Dette er den beste kiropraktoren jeg har vært hos noen gang

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund Skrevet

Dette er ikke bare en kiropraktor, men han er også min "fastlege". De nyere utdannede kiropraktorene har virkelig fått det til. Det eneste han ikke kan gjøre er å administrere mine medisiner, men hvis det er noe tvil tar han kontakt med fastlege enten direkte eller via brev. Har aldri opplevd så bra oppfølgning og vurdering av mine smerter noen gang.
Når vanlig behandling ikke gikk slik det skulle gikk vi til bruk av trykkbølgebehandling. Innen 4 behandlinger var knesmertene og albuesmertene helt borte. Her er det god hjelp å få!

Utrolig flink kiropraktor

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund Skrevet

Har vært på 2 behandlinger. Er utrolig fornøyd me jobben som blei gjort. Han Har mye erfaring, selv i ung alder. Anbefaler andre å dra dit.

Faglig oppdatert og dyktig kiropraktor!

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund Skrevet

Rask og effektiv hjelp! Dyktig på å finne årsak til problemene og gir den hjelpen som trengs. Fikk også hjemmeøvelser, slik at jeg kunne ta tak i problemene på egenhånd, noe jeg satte pris på. Alltid hyggelig og hjelpsom, anbefales på det varmeste!

Folkelig og dyktig! Anbefales :-)

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund Skrevet

Michael var svært imøtekommende og oppriktig interessert i å finne ut av korsrygg-plagene mine fra første behandling. Fikk en rask og smidig behandling og gode råd som har gjort at jeg har sluppet ytterligere behandling med kiropraktor. Anbefales!

Kiropraktor Michael Parham Dargoshayan gir trygg og effektiv behandling.

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund Skrevet

Kroppsholdningen balanserer seg selv automatisk i mot tyngdekraften og derfor vil alltid hele holdningen automatisk selv-korrigere seg når belastningen i kroppen forandres av en kiropraktisk behandling.

Ovennevnte er grunnen til at jeg går regelmessig til kiropraktor Michael Parham Dargoshayan. Imidlertid kjenner jeg også på meg selv at behandlingen hans gjør meg svært godt.

Grunnen til at jeg føler meg lettere, friere og friskere etter hans behandling, skyldes sikkert en automatisk funksjon i kroppens nervesystem som reagerer på forandringer i tyngdekraften. Allikevel det er hans behandling som skaper denne nye, forbedrede belastningen i kroppen. Takk for det, Michael.

Faglig kompetent og effektiv behandling!

Klinikk: Kiropraktorklinikken i Sentrum - Ålesund Skrevet

Profesjonell og faglig kompetent. Her ble plagene tatt på alvor, grundig undersøkt og behandlet. Jeg er veldig fornøyd!