Helhetsgården Helse AS

Elvestadveien 958 1827 Hobøl

Siste vurderinger av Helhetsgården Helse AS

Anbefales på det sterkeste

Kiropraktor: Emma Huuse Borgås Skrevet

Emma er fantastisk dyktig, setter kunden i fokus og er dypt opptatt av hele deg. Jobber målrettet og er opptatt av resultater av behandlingen. Anbefales på det sterkeste!!

Imøtekommende og kunnskapsrik

Kiropraktor: Emma Huuse Borgås Skrevet

Jeg har gått mye til kiropraktor i løpet av livet, Emma er veldig flink. Jeg bruker henne i forbindelse med nerveskader og stivhet, hvis jeg ikke responder ønskelig på behandlingen prøver hun ut andre muligheter. Jeg føler meg veldig trygg og føler jeg får god oppfølging.

Kompetent og effektiv

Kiropraktor: Michael D. Parham Skrevet

En som virkelig kan sakene. Jeg trengte en behandling for å komme på plass igjen. Min tidligere kiropraktor ville brukt fire, og han var også drivende flink. Men dette var noe helt annet. Kan bare anbefale på det varmeste.
Også greit å kunne bestille time selv på nett.

Meget godt inntrykk

Kiropraktor: Trond Håkon Tingulstad Skrevet

Trenger du kiropraktorhjelp, nøler jeg ikke med å anbefale Trond Tingulstad. Han har lang erfaring, er seriøs og ikke minst faglig meget dyktig. At han har glimt i øyet og ser deg som menneske, gjør at du lettere slapper av - og han oppnår da også enda bedre resultater. Trond er Nr 1! 😊
Vennlig hilsen "gammel" pasient som har fått mang en god hjelp!

Kunnskapsrik og helhetsforståelse

Kiropraktor: Trond Håkon Tingulstad Skrevet

Tingulstad er den mest vitebegjærlige og helhetstenkende helsearbeider jeg noen sinne har møtt. Fremfor å orientere seg smalt innen kiropraktikkens mest opplagte mønster, knekk og kvikkfiks, analyserte han hele levemønsteret og funksjonaliteten min parallelt. Sågar ivrig etter å sjekke ut min indre kjemi, for å se om den kunne ha en påvirkning på min disfunksjonalitet.
Jeg var sjekket klar for å bli ryggoperert for trange nervebaner i korsryggen, for nevrologene mente at det var årsaken til en mangeårig smerteproblematikk. Gjennom testing påviste Tingulstad meg at konservativ behandling vel så gjerne kunne frigjøre meg fra mine smerter.
Ved hjelp av klassiske kiropraktor behandlinger, bindevevsmassasje, klassisk svensk massasje og krav til meg om fullstendig ro i 4 uker er jeg nå smertefri for første gang på 15 måneder.
Tingulstad trakk inn kompetanse fra andre Eureka klinikker og kollegaer når han var usikker, og han delte hele tiden sine tanker og analyser med meg.
Tingulstad gjorde meg umiddelbart trygg, og han har hender som "leste" kroppen min som få andre har gjort. Men mest av alt leste han min psyke, og lot den få komme til ro samtidig som han behandlet meg fysisk.
Jeg har reist langt, og mange ganger, for å komme til Helhetsgården, men det er usedvanlig godt å bli tatt i mot der og få en helhetlig vurdering og behandling av et dyktig sammensatt og kompetent helseteam