Logo for Din Helse Nydalen

Din Helse Nydalen

Logo for Din Helse Nydalen

Om klinikken

Din Helse Nydalen og vår søsterklinikk Din Helse Bjølsen er moderne tverrfaglige klinikker på Bjølsen og i Nydalen i Oslo. Hos oss er din helse vår prioritet. Med et team av kiropraktorer, fysioterapeuter og osteopater, tilbyr vi en tverrfaglig tilnærming for å hjelpe deg med både store og små plager. Fra bekkensmerter og knesmerter til prolapser, migrene og smerter under foten, vi er her for å støtte og veilede deg. Vær oppmerksom på at vi har avtaler med alle helseforsikringsselskaper som du kan være dekket av privat og gjennom jobben din.

Siste vurderinger av Din Helse Nydalen

Verdens beste lege

Kiropraktor: Michael D. Parham Skrevet

Michael er fantsatisk lege, super profesjonell, jeg ble behandlet som konge . Lege gir deg all info du trenger og riktig behandlig , ikke minst han er veldig hyggelig person og veldig sympatiskt. Synd at jeg trenger kun en behandlig, skulle gjerne komme tilbake oppleve hans kunnskap. Ble nesten frisk på vei hjem følte mye bedre om 20 minutter med min albue bursit. Anbefaller Michael på den starkeste, [navn fjernet av moderator]. 19.02 2024

Rask og effektiv behandling!

Kiropraktor: Martin Grimsrud Skrevet

Hadde behov for akutt hjelp grunnet en kink/låsning i korsryggen. I løpet av kort tid fikk jeg tid hos Martin. Der fikk jeg umiddelbart den hjelpen jeg hadde behov for, samt guidingen til hvordan jeg skulle unngå dette igjen! Kan anbefale Martin på det sterkeste

Veldig flink

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Toralf fikset nakken min og noen følinger mellom skulderbladene, på 3 behandlinger.

Før det hadde jeg plager med dette i over 3 mnd.
Vært hos 2 andre kiropraktorer, men de klarte ikke låse opp nakken 😊

10/10

Kiropraktor: Martin Grimsrud Skrevet

Martin har vært til stor hjelp hver gang, han er dyktig, har mye erfaring og kunnskap. Hatt fullstendig tillit til han siden dag én! Han bryr seg genuin om alle. Anbefales på det sterkeste!

Seriøse og ansvarlig

Kiropraktor: Toralf Thomassen Skrevet

Hjelper meg til å holdet kroppen balansert. Jeg får hjelp umiddelbart. Har behandlet meg i flere år.