Knut Andreas Eek

Kiropraktor

Autorisasjon (2010)

Fornebu Kiropraktorsenter Telefonnummer67 10 51 6167 10 51 ...
Martin Linges vei 25 1364 Fornebu
Knut Andreas Eek er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Knut Andreas Eek

Kunnskapsrik og dyktig

Klinikk: Fornebu Kiropraktorsenter Skrevet

Knut Andreas er en utrolig kunnskapsrik og dyktig kiropraktor. Han er god til å forklare hvordan kroppen fungerer og årsaker til skjelett/muskelplager. Han er empatisk og fremstår godt interessert i faget sitt, i tillegg har han mye gode tips til trening og øvelser som kan gjøres hjemme. Anbefaler han på det varmeste!

Super good!

Klinikk: Fornebu Kiropraktorsenter Skrevet

Knut Andreas is very very good! I have been there since December 2020. I had arm/ shoulder/ neck problem for 5- 6 months before. He was very efficient and good skills. My problems are almost gone now.

Han må være Norges beste kiropraktor!

Klinikk: Fornebu Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg kan si at dette er den aller beste spesialisten jeg har vært til noensine. Han er så utrolig dyktig og effektiv! Det han gjør er magic! Var svimmel i to år.. Før jeg fant han, besøkte flere spesialister, men der hørte jeg jeg at sånn desverre blir i helle livet mitt.. Og jeg trodde på det inntil en dag kom jeg til Knut Andreas Eek (den gangen hadde jeg nakke plager og siden jobbet på Fornebu så bestilte jeg time hos han). Når jeg kom, tilfeldig nevnte jeg om den svimmelhet jeg har. Og jeg må si at han hjalp med svimmelheten også! Jeg er ikke svimmel lenger!!! Det Knut Andreas gjør er virkelig en magic...
Når jeg har nakke, skuldre eller rygge plager så bestiller jeg time hos han og han ALLTID hjelper! ALLTID!! Nå jeg drar spesielt til han fra Drammen til Fornebu og det er virkelig verdt det. Han er min kiropraktor fra 2019 og jeg ikke tenker å bytte han til noen andre.
Han er kunnskapsrikk, menneskelig, sypatisk og lyttende. Kunne skrive her mye mer bra om han, men det kanskje blir for lang og ingen skal lese så mye her :)

Jeg anbefaler Knut Andreas Eek på det sterkeste til alle - han fikser alt og besøk hos han er verdt hver krone!

Godt utført arbeid

Klinikk: Fornebu Kiropraktorsenter Skrevet

Jeg var på Fornebu for en to dagers konferanse/kurs. Dag to skulle foregå utendørs med en del fysiske øvelser. De to siste dagene før jeg måtte ta kontakt med Knut Andreas Eek, hadde ryggen min begynt å gå mer og mer i lås. Da jeg skulle delta på disse øvelsene så sa ryggen stopp. Jeg kunne verken sitte, stå eller gå. En kollega fikk meg bort til Knut Andreas, han tok meg inn akutt. Etter ca en halv times behandling var jeg som en ny mann. Jeg spurte før behandlingen om han kunne trylle litt, som en spøk. Og det må jeg si, maken til forbedring hadde jeg på forhånd ikke kunne forestilt meg. Det var nesten som om det var litt magi. Jeg gikk fra behandlingen og kunne delta resten av dagen på det programmet som var satt opp, og nå, 4 dager senere er ryggen nesten som før, bare litt små-smerter igjen. Fantastisk godt utført arbeid, jeg er meget imponert. Tusen takk.

Vet hva han driver med!

Klinikk: Fornebu Kiropraktorsenter Skrevet

Nakken min stivnet til med enorme smerter en fredag for et par uker siden. Etter å ha prøvd å få tak i en kiropraktor som jobbet lørdager,fikk jeg til slutt tak i en vakttelefon for kiropraktorer. Flaks for meg var det at det var Knut Andreas Eek som tok telefonen. Lørdag, den morgenen, tok det ham ikke mer enn knappe 40 min å være på kontoret og klar for å hjelpe meg. Og det gjorde han til gangs. Etter bare én behandling den lørdagen fikk jeg en natts søvn uten store smerter - og etter behandling påfølgende søndag og mandag var nakken på vei mot bedring. Med bryllup i anmarsj var det mye som stod på spill,men dette fikset Knut Andreas godt! Ikke et sekund tvilte jeg på kunnskapene hans. Han forklarer grundig hva han gjør underveis. Jeg vil på det sterkeste anbefale denne kiropraktoren videre. Her får du virkelig god hjelp!