Bjørn Tore Hjelle

Kiropraktor

Autorisasjon (2008)

Plexus Helse Telefonnummer70 12 00 2570 12 00 ...
Notenesgata 3 6002 Ålesund
Bjørn Tore Hjelle er kiropraktor i Ålesund

Siste vurderinger av Bjørn Tore Hjelle

Dyktig kiropraktor!

Klinikk: Medi3 Skrevet

Bjørn Tore er en meget dyktig kiropraktor. Han tar seg god tid til undersøkelse og behandling. Forklarer problemstillingen og behandling nøye slik at jeg som pasient føler meg trygg og godt ivaretatt. Han fulgte opp henvisning til MR, og sørget for fortgang i gjennomgang av MR undersøkelsen. God oppfølging både før og etter operasjon. Meget god service. Anbefales!

Faglig dyktig, vet hva han holder på med

Klinikk: Medi3 Skrevet

En utrolig dyktig kiropraktor! Jeg hadde ikke sagt ferdig hva som feilte meg før han fant det ut selv ved berøring av rygg/skuldre. Han er faglig dyktig, meget kompetent, hyggelig og jeg føler at jeg blir tatt på alvor. Han har hjulpet meg flere ganger. Kommer garantert til å fortsette hos ham fremover.
Presis til time. Veldig hyggelig mottak i telefon, veldig behjelpelige, kort ventetid.

Fantastisk kiropraktor!

Klinikk: Medi3 Skrevet

Undersøkte rundt om i Ålesund for kiropraktorer som hadde erfaring med graviditet, og Bjørn Tore Hjelle dukket opp. Fikk låsninger tidlig i svangerskapet og fikk komme til dagen etter. Jeg var et helt nytt menneske etter behandling. Gikk fra store smerter til å kunne gå normalt igjen. Veldig behagelig mann som tar seg tid, gir gode råd om forebygging og går gjennom hele skjelettet for å sjekke etter flere låsninger. Vel verdt besøket.

En dyktig kiroprakor.

Klinikk: Medi3 Skrevet

Denne kiropraktoren kan faget sitt!

Spør grundig ut årsaken til ønsket behandling og informerer deg hva behandlingen går ut på. Raskt og effektivt og smertefri behandling. Gir god informasjon.