Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk

Notenesgata 3 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Ålesund Kiropraktor og Svimmelhetsklinikk

Brenner for faget sitt og er dyktige i det han driver med.

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Etter en lengre periode med svimmelhet, synsforstyrelser, hodepine, muskelplager og trøtthet, ble jeg anbefalt av min fastlege til å få en sjekk hos Plexus Helse.

Her fikk jeg en grundig utredning av Bjørn Tore Hjelle, som avdekket årskene til mine symptomer. Jeg har nå gått til behandling over en periode. Fra å være satt ut av svimmelheten i over 6mnd som igjen førte til nedsatt arbeids evne og livskvalitet har jeg nå kommet meg tilbake igjen i arbeid og har mer overskudd i hverdagen.

Hos Plexus Helse og Bjørn Tore blir man tatt på alvor og møtt av fagfolk som brenner for faget sitt og er dyktige i det de driver med.

kjempefornøyd!

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Jeg har slitt med kjevespenninger / nakkelåsninger og hodepine og fikk kjempegod hjelp hos Bjørn Tore til å både lette smerten OG finne ut hvorfor jeg hadde disse plagene. Stort pluss at der er også er massasjeterapeut på samme klinikk - anbefales!!

Erfaren med god kunnskap

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Har vært til Hjelle i forbindelse med behandling av krystallsyken. Visste ikke helt hva som forårsaket svimmelheten. Hjelle gjennomførte en nevrologisk undersøkelse samt manøver for krystallsyken og fastslo raskt at dette dreide seg om krystallsyken. Han forklarte på en forstålig måte hva krystallsyken er og gav behandling for dette, samt gav råd om hva jeg skulle gjøre selv hjemme. Etter to behandlinger ble jeg bra, men gikk på en tredje time for å forsikre meg om dette.

Hjelle holder til ved plexus helse i Ålesund sentrum. Jeg anbefaler Hjelle på det sterkeste.