Plexus Helse

Notenesgata 3 6002 Ålesund

Siste vurderinger av Plexus Helse

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen jeg har fått. Ble raskt diagnostisert, fikk god behandling og gode råd om medisinering.

Hyggelig, trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Det er alltid hyggelig og du blir lyttet til det du har å si. Hjelper å finne råd eller annen ekspertise om det er behov. Det er alltid trygt å komme dit, da du merker at han alltid er opptatt av å hjelpe deg best mulig.

Helt SUPER :)

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

En utrolig kunnskapsrik og dyktig kiropraktor som tar deg på alvor.

Jeg har fått utrolig mye god hjelp av han og hans kollegaer.

Her er du i trygge hender :)

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Engasjert og flink til å se pasientens helhet. Positivt fokus og et brennende ønske om å hjelpe sine pasienter til en bedre livskvalitet.

Kunnskapsrik og engasjert

Kiropraktor: Bjørn Tore Hjelle Skrevet

Før jeg gikk til Bjørn Tore var jeg avhengig av å gå til kiropraktor og fikk ikke mye til hjelp når det kom til tiltak som måtte til utenfor sesjonene. Bjørn Tore var allerede på første time opptatt av å sette opp øvelser jeg måtte ta hjemme for å styrke ryggen og prevente at jeg gikk på en ny smell. God oppfølging og fikk til og med kjeft når jeg ikke hadde vært flink nok til å ta øvelsene, noe som viser at han bryr seg og husker deg ved neste besøk! Noe som er sjeldent i dag når det kommer til leger osv. Anbefales på det sterkeste og jeg kan si at jeg nå sparer tusenvis av kroner per år på kiropraktor besøk og hver gang jeg må tilbake er det kun fordi jeg har vært sløv og uforsiktig!