Arnt Einar Jahr Grønstvedt

Arnt Einar Jahr Grønstvedt er kiropraktor i Bærum

Siste vurderinger av Arnt Einar Jahr Grønstvedt

Dyktig, omsorgsfull og profesjonell

Klinikk: Vest Helse og Trening AS Skrevet

En utrolig dyktig, ydmyk, positiv, lyttende og profesjonell kiropraktor. Han har fulgt meg over lang periode gjennom en tung prosess med ryggoperasjon og alltid gjort sitt ytterste for at jeg skal få det bedre. Arndt følger opp, er tilgjengelig, løsningsorientert og har pasientens beste i fokus. Han hører med andre profesjoner som kirurg/fysio dersom han er i tvil. Han er utrolig faglig dyktig, en god støttespiller og man blir utrolig godt ivaretatt hos han.

Beste kiropraktor jeg har vært hos!

Klinikk: Vest Helse og Trening AS Skrevet

Vennlig, lyttende, imøtekommende og interessert. Vil hjelpe, finne løsning/lindring. Anbefaler ham virkelig!

Synd jeg ikke har råd til å betale for privat hjelp over tid.

Profesjonell, lyttende og genuint interessert i å hjelpe

Klinikk: Vest Helse og Trening AS Skrevet

Ubetinget positivt. Ble møtt på en lyttende og respektabel måte. Følte at han genuint så det som en faglig utfordring for han å gi pasienter et bedre liv. Veldig profesjonell måte å bli sett og ivaretatt. At han ga meg beskjed at han ønsket å høre fra meg hver uke var et positivt sjokk. Følte meg hørt og ble tatt på alvor.
Så hele pasienten. Ga meg håp, men var opptatt av at jeg ikke skulle overdrive trening. Fokus på øvelser i balanse med min 72 timer restitusjon. Øke suksessivt ved god respons. Verdt å resie langt for å søke hjelp hos denne mannen. Etter 3 dager med veiledning og behandling føler jeg håp om et bedre liv. Sa seg villig til å samtale med lokal kiropraktor og massasje terapeut for å veilede. Ufattelig service innstilt.