Thorleif Henning Monsen

Kiropraktor

Autorisasjon (2006)

Din Helse Røa Telefonnummer22 06 43 8022 06 43 ...
Vækerøveien 207 0751 Oslo
Thorleif Henning Monsen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Thorleif Henning Monsen

Utrolig dyktig og gir god trygghet

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Han er selveste « baby whisper» helt fantastisk med både nyfødte og voksne, og har vært reddende for oss. Hadde en nyfødt som bare grøt 24/7. Viste deg at hun hadde låsning i nakken og for stramt tungebånd. Det var 1tur til Thorleif og vi fikk en ny baby som sov hele natten og bare blid.

Jeg har fått livet mitt tilbake!!

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Før jeg traff på Thorleif Monsen hadde jeg gått med mine plager i ca. 1 år. Jeg ble kastet mellom ulike behandlere og fikk ulike diagnoser, og fikk svært lite hjelp. Jeg var sykemeldt fra jobb, og hadde vanskeligheter med å bevege meg og smertene var store. Jeg trengte mye hjelp fra familie for å klare dagligdagse ting. Ingen behandlere forstod vel egentlig hva som var galt. Så når jeg tilfeldigvis ble anbefalt Monsen, hadde jeg egentlig gitt opp. Men etter overtalelse fra min mor, bestemte vi oss for å dra. Det er jeg så utrolig glad for! Jeg vet faktisk ikke hvor jeg hadde vært eller hva jeg hadde gjort uten Monsen. På første time sa han til meg at jeg skulle få livet mitt tilbake - OG det har jeg fått! Jeg er evig takknemlig!

Han er utrolig god til å lytte og forstå pasienten sin. Han ser det fysiske og psykiske med menneske. Enormt kunnskapsrik! Han bruker tid på pasienten, og er utrolig flink til å følge opp. Veldig tilgjengelig både hverdag og helg. Jeg føler meg så ivaretatt, forstått og sett. Jeg har bare positive ting å si om Thorleif Monsen! Anbefales på det sterkeste!!

Kunnskapsrik om bekkenplager

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Etter andre svangerskap med vond bekkenløsning hadde jeg også smerter etter fødsel. Etter kun ett besøk hos Thorleif Monsen var smertene helt borte og jeg trengte kun et par oppføgingstimer før jeg var helt bra! Han kan mye om bekkenplager hos kvinner og kan anbefales på det varmeste!

Kunnskapsrik, omsorgsfull og grundig kiropraktor

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har gått til Thorleif i flere år, både som gravid med bekkenplager og senere. Han er kunnskapsrik, trygg og grundig og henviser videre dersom det er noe han ikke kan løse selv. Opptatt av at man skal komme seg tilbake til den aktiviteten som er viktig for deg enten det er idrett/trening på høyt nivå eller hverdag med jobb og barn. Veldig fleksibel og tilgjengelig tidlig og sent og fikser det meste. Er også superflink og pedagogisk med barn! Anbefales på det varmeste.

Den beste!!!

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Monsen er og blir utrolig dyktig og flink. Han er hyggelig, tar seg tid og med sin tverrfaglige utdannelse fikser han det meste. Han er best!!!