Thorleif Henning Monsen

Kiropraktor

Autorisasjon (2006)

Din Helse Røa Telefonnummer22 06 43 8022 06 43 ...
Vækerøveien 207 0751 Oslo
Thorleif Henning Monsen er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Thorleif Henning Monsen

Utrolig flink på mer enn bare kiropraktikk

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Thorleif er en veldig dyktig kiropraktor som virkelig bryr seg om pasientene sine. Man føler seg hørt og tatt vare på, og føler at man kan snakke om absolutt alt. Han føles trygg og seriøs samtidig som han liker å spøke og tøyse litt med deg hvis du er litt nervøs, da føles det ikke så skummelt. Vil absolutt anbefale han, spesielt hvis det er første gang du går for å få deg en knekk.

En riktig god kiropraktor

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Thorleif Monsen har vært min kiropraktor i mange år og han kan det han driver med. Han er også veldig flink med spebarn og gravide. Jeg har anbefalt han videre mange ganger og jeg har alltid fått positive tilbakemeldinger.Monsen kan man trygt gå til.

Utrolig dyktig med barn

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Vår datter ble diagnosert med Kiss/ Kidd og vi tok turen til Thorleif. I løpet av 10 min med enkle øvelser ble vår datter "helbredet" og vi fikk en mye gladere, mettere og tilfreds jente på kun få dager etter behandlingen. Kan ikke si med ord hvor takknemlig jeg er for å ha blitt tipset!

Flink Kiropraktor

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har vært hos ham to ganger og begge gangene gikk smertene i ryggen bort etter behandlingen og godt råd. Den ene gangen sa han at bh-en min ga ikke nok god støtte og anbefalte at jeg kjøpe nye bh fra en butikk som solgt bare dyre bh-er (fra 800kr). Jeg var gravid og ville ikke kjøpe dyre bh som ikke ville passe etter fødselen så kjøpte jeg noen billige sports-bh istedenfor. Det fungerte veldig fint. Han gir godt råd, men man må også bruke sin egen dømmekraft.

Veldig flink!

Klinikk: Røa Kiropraktorklinikk Skrevet

Veldig fornøyd med denne kiropraktoren. Har vært hos han med flere ulike problemstillinger, like fornøyd hver gang. Han forklarer godt, er effekiv og faglig dyktig. Han kan virke noe hektisk da han har mange pasienter, men dette er nok bare fordi han er så flink. Kan trygt anbefale han til andre. Kommer til å bruke han igjen dersom behov for det.