Bestill time

Pris: 590 kr

Prisen gjelder etter fratrekk på helfostønad. Helgetillegg 300,-

I dag 27. jul I morgen 28. jul Man 29. jul Tir 30. jul Ons 31. jul

Om

Frode har 5-årig kiropraktorutdannelse fra Anglo European College of Chiropractic (AECC) Bournemouth, England og Skandinaviska Kiropraktorhögskolan, Sverige. Han har over 20 års erfaring som kiropraktor.

Frode behandlet det meste innen muskel- og skjelettplager hos både barn og voksne. Teknikker Frode bruker er leddjusteringer, mobilisering og trykkpunktbehandling.

Gjennom årene har Frode opparbeidet seg en faglig sterk kompetanse innen behandling av korsryggsmerter / lumbago, hoftesmerter, skuldersmerter, nakkesmerter, albuesmerter, hodepine, samt fot- og ankelsmerter. Frode finpusser stadig sine ferdigheter og holder seg faglig oppdatert. Hos Frode vil du oppleve en god kombinasjon av faglig dyktighet, engasjement og en stor dose humor.

Autorisasjon (2004)

Frode Vivot Sørholt er kiropraktor i Oslo

Siste vurderinger av Frode Vivot Sørholt

Beste kiropraktorene i hele oslo

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Jeg kom hit med problemer med ryggen og fikk gode tips og god hjelp. Beste kiropraktorene i hele Oslo!!

Ferien er reddet!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Fikk kink i nakken dagen før jeg skulle dra på ferie. Fikk så en behandlingstime på en drøy times varsel, tidlig på en lørdag, i fellesferien. På klinikken ble jeg møtt av Frode på en profesjonell måte, med betryggende ro og gode råd. Ikke minst, fikk jeg en oppfølgingstime senere samme dag og beskjed om å ringe hvis det blir behov på ferieturen. Imponerende! Anbefaler Frode på det sterkeste.

Profesjonell, hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Etter et fall på hytta på en søndag hadde jeg store smerter i ryggen og ute av stand til å bevege meg mye. Frode og Akutt Kiropraktikk ble redningen. Her ble jeg tatt i mot med åpne armer og godt humør. Frode er profesjonell, hyggelig, humoristisk og fikk meg til å slappe av selv med store smerter. Stedet anbefales på det sterkeste. Etter få behandlinger merket jeg stor forskjell og jeg gikk på jobb dagen etter.

Meget fornøyd med behandlingen!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Har hatt akutte smerter i korsryggen etter tungt arbeid hjemme på gården. Kjente til problemet fra før og var svært tilbakesatt pga smerter i ryggen. Frode er både informativ, kompetent og dyktig som kiropraktor og terapeut 😊 smerter avtok etter et par behandlinger og jeg fikk tilbake bevegelighet og muskelfunksjon! Oppfølgingen har vært god de ukene jeg har vært i behandling hos Frode. Jeg vil på det sterkeste anbefale Frode. Han er imøtekommende, profesjonell og har høy kompetanse.

Profesjonell, hyggelig og god stemning!

Klinikk: Akutt Kiropraktikk Skrevet

Anbefales sterkt! Hadde smerter i nedre rygg, etter 2-3 timer merker mindre smerter og etter 5 timer er det nesten helt borte. Veldig flink og imøtekommende!