Akutt Kiropraktikk

Telefonnummer24 07 24 0724 07 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Flink og effektiv!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg oppsøkte Frode etter akutte smerter i ryggen like før en lang flytur for en tid tilbake. Jeg var redd for å ikke kunne reise, men Frode lappet meg sammen og jeg var reiseklar et par dager senere.
Siden den gang har jeg fått hjelp ut av flere kniper, så jeg kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd med Frode og Akutt Kiropraktikk.

Anbefales ikke!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Vennlig, men går repeterende i forsvar hvis hans væremåte, utsagn taes opp.
Viser irritasjon og blir irettesettenede når sterk fysisk smerte trenger et uttrykk. «Du kan gråte senere».

Flink kar

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

omgjengelig og flink kiropraktor som absolutt kan anbefales om kroppen trenger korreksjon

kontoret er lett tilgjengelig og fine åpningstider

Hyggelig og effektiv

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Kom til Frode med ryggsmerter vinteren 2016/17. Er fornøyd med behandlingen og går alltid derfra i bedre form enn da jeg kom. Frode tar seg alltid tid til en liten prat også. Anbefales!

Veldig fornøyd med behandling!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Veldig fornøyd med servicen Akutt Kiropraktikk tilbyr! Etter å ha slitt med en rygg/skulderskade i flere år som ingen andre behandlere har klart å løse, kontaktet jeg disse v/Frode Sørholt som umiddelbart ga meg time dagen etter. Etter noen uker med behandlinger kunne jeg merke stor forskjell og nå er hele skaden/problemet mer eller mindre borte og jeg kan trene helt som normalt! Kan anbefales på det sterkeste