Akutt Kiropraktikk

Tlf: 24 07 24 07 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Topp behandling

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har brukt Frode i 1 år. Ryggen er god som ny👍. Rask og god service, enkelt å flytte timer. Anbefaler Akutt Kiropraktikk

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk kink i ryggen og selvfølgelig var det fredag ettermiddag.. krise! Alt er stengt og jeg skal seile fem dager med jobben fra mandag.. kastet meg over google og fant Frode:) Frode fikset ryggen med to behandlinger lørdag og søndag! Jeg var på bena igjen og fit for fight i løpet av to dager. Veldig fornøyd!! Profesjonell kiropraktor, lett å få time og det er åpent i helgen også! Jeg anbefaler Frode hvis ryggen klikker og man trenger hjelp!

I trygge hender!!!

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Jeg har slitt i flere år med muskelspenninger i nakke og overkropp. Uten behandling har det da blitt tilleggs problemer. Problematik med pusten, kraftige smerter i brystpartiet "mellom ribbeina", spontane kraftige migrene anfall "som forsvinner like fort som de kommer", synet, mm.

Etter den første behandlingen hos Christian Øiom følte jeg meg som et nytt menneske. Jeg fikk håp igjen! Håp, forståelse og en mye lettere pust! Jeg gleder meg hver gang jeg skal ditt. Derfor at det faktisk hjelper og for at han/de tar deg seriøst og hører på det du har å si!!! Jeg er kjempe fornøyd!!

Dropp smertestillende en dag og ta heller turen innom akuttkiropraktikk!!! Det er verdt det!!!

Fantastisk!

Kiropraktor: Carl Stefan Reine Andersson Skrevet

Besøkte akutt kiropraktikk i dag da jeg er på ferie i Oslo og trengte behandling. Etter forespørsel kunne jeg få time med en gang, etter en hyggelig samtale på telefon. Stefan gikk grundig gjennom mine problemer, og gjorde en grundig undersøkelse av meg. Behandlingen er noe av det mest effektive jeg har opplevd, og jeg har vært hos 4 andre kiropraktorer tidligere. Han knakk på en helt annen måte enn tidligere kiropraktorer som var både mer skånsom og dypere. Allerede da jeg gikk ut av timen kunne jeg få normalt! Er virkelig imponert over både service og behandling. Nå sitter jeg i sofaen helt mørbanket som aldri før, noe som er et godt tegn på god behandling ;) anbefaler stefan på det sterkeste, og skal tilbake en del ganger før jeg reiser hjem!

Faglig dyktighet

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Etter mangeårige plager i skuldrene og ryggen er jeg nå helt smertefri, takket være god behandling og oppfølging av Frode og Stefan. Disse har i tillegg til å lindre symptomene mine, også korrigert de utløsende årsakene til mine skulder- og ryggmserter. Hos Akutt Kiropraktikk innehar de et høyt faglig nivå, og man møter kunnskapsrike ansatte som ser hele mennesket. Når det har oppstått akutte plager med låsninger eller kink har de også alltid tatt meg i mot på kort varsel, som jeg har satt stor pris på.

Dyktig kiropraktor med godt humør

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Jeg kom til Christian med spenningshodepine for noen år siden og har gått til han jevnlig siden. Hodepinen har for lengst forsvunnet, og han hjelper meg med rygg- og nakkeproblemer som følge av jobbplager.

Anbefaler han alltid til andre.

Hofteproblemer i 15 år

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Etter utallige besøk til forskjellige terapeuter og dårlig resultater, er jeg veldig fornøyd med akuttkiropraktikk. Jeg ble tatt seriøst fra 1. time angående mine hofteproblemer. Det ble gjort grundige forundersøkelser, og takket være Christian Øiom kan jeg nå gå helt smertefritt og har fått mye bedre bevegelighet. Akuttkiropraktikk kan jeg med god samvittighet anbefale! Kjempefornøyd..

God kommunikasjon!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Første gang hos kiropraktor høsten 2016 med vonde knær. Skeptisk. Problemet var skjev hofte...? Fantastiske forklaringer av sammenhenger og sakte men sikker bedring til jeg var helt fin igjen. Anbefaler Frode!

Rask bedring av akutt kink i nakken

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode i perioder i flere år, og får alltid god hjelp og behandling. Her får man raskt resultat og hjelp med kranglete nakke og rygg, og man føler seg godt ivaretatt. Man får raskt hjelp, det er kort ventetid. Frode er også svært hyggelig og det er alltid hyggelig å komme innom.

Knakende bra kiropraktor!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode på regelmessig basis i 8 år nå, han holder rygg og nakke løs og ledig, har ikke hatt "låsning" siden første gang jeg kom til han. I tillegg har han løst en stram skulder etter et fall i skibakken, det er bare å nevne hvor skoen presser, så trykker han litt her og der og utfører magien sin! Profesjonell, dyktig og tillitsvekkende! I tillegg er det alltid godt humør på kontoret til Frode og latteren sitter løst.
Lett å få time og må jeg avlyst/endre time er det ikke noe problem. Anbefales!

En profesjonell kiropraktor

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Christian er profesjonell, dyktig, vennlig og alltid godt humør. Han gir deg gode forklaringer og jobber med dyp massasje i tillegg til justeringer. Hans erfaring innen diverse idretter og styrketrening gir han en innsikt i idrettskader som ikke mange andre har. Jeg anbefaler Christian på det varmeste!

Godt humør og profesjonell

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode i litt over 6 mnd, dels for rehabilitering etter skulderoperasjon, dels for generell forebygging i nakke/rygg.
Jeg er svært fornøyd, og har hatt bra progresjon. I tillegg til solid og profesjonell behandling, får man en god dose humor, og godt humør.
Anbefales på det sterkeste!

Dyktige kiropraktore

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har gått til behandling på dette kiropraktorsenteret i kortere og lengre perioder de siste 12 årene og er veldig fornøyd med resultatet. Jeg får raskt time når jeg trenger det, venter sjelden og senteret er lett tilgjengelig. Begge behandlerne jeg har gått til er hyggelige og profesjonelle.

Kjempeflink kiropraktor

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Du kan glede deg til å få behandlig av Christian. Han er meget vennlig og behagelig type. Leger og kiropraktorer kan ofte fremstå litt ovenpå og "bedre enn andre" men dette gjelder ikke Christian.

Han husker deg og hva du har sagt fra gang til gang, og er meget flink og effekti.

Jeg har alltid fått time innen 24 timer

Behandling som FUNKER!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Det å være i ny jobb kan være utfordrende i seg selv! Men det å ha en rygg å bære som bare Quasimodo kan være stolt over; det er pokker meg mer unødvendig enn den evigvarende løfte-ned-dasslokket-diskusjonen (ikke er det bra for en vond rygg heller)!!

Som seg hør og bør var det vel bare å gjøre ett enkelt søk på 1881.no etter en Kiropraktor i Oslo, og hvem popper opp? Akutt Kiropraktikk og godeste Frode-kommode :)
Et par knekk her, et pling og en plong der, så var jeg helt frisk igjen!

Nå går jeg jevnlig til Frode for å være på den sikre sia. Billigere investering i livsglede finnes knapt!

Sjukemelding, du er full! Gå hjem!
Frode, 5 av 5 mulige her altså :)

Flink kiropraktor i god atmosfære

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har i årevis hatt ryggplager og etter at jeg begynte å gå til Frode så har han holdt ryggen min i sjakk ved en rask behandling ca hver 4.uke. Jeg opplever å bli tatt godt vare på når jeg er til behandling.
I tillegg er det alltid en munter og god atmosfære på kontoret til Frode hvor alt fra de minste utfordringer til de største verdensproblemene blir løst samtidig som en effektiv behandling gis av en erfaren og flink kiropraktor.

fornøyd med behandling av sønnen 7 uker!!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Siden 2009 har jeg brukt Akutt Kiropraktikk, av og på med forskjellige plager hos meg selv. Når plagen er akutt har jeg fått time på dagen og god oppfølging. Til å være fornøyd pasient fra før av toppet det hele seg for meg sist jeg trengte hjelp. Etter to fødsler med 14 måneders mellomrom sa bekkenet stopp og Frode stilte opp og hjalp meg. På en lørdag fikk jeg time, og jeg nevnte for han at sønnen min på da syv uker ble født med ansiktet først. Han er under behandling og opptrening hos Fysioterapaut da han fikk en skikkelig trøkk på vei ut. Jeg fortalte også at jeg er redd han har vondt i tillegg. Sønnen min ble da undersøkt, behandlet både lørdag, søndag og mandag. Ikke bare stilte han opp for meg, men også sønnen min. Tommel opp for god service.

Det vakre i det hele for meg er at sønnen min siden har blitt en helt ny gutt. Han sover sammenhengende, han ler og smiler på en ny måte og jeg føler ikke lenger at han har vondt. Det å sjekke han er det lureste jeg har gjort, og jeg skylder Frode mang en takk for at sønnen min endelig får fri fra smertene.

Som behandler er Frode ydmyk men bestemt, varsom og ikke minst støttende mot meg som mamma, ja rett og slett real og hyggelig. Heia Frode og hele teamet på Akutt Kiropraktikk Vika!

God og hyggelig kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har gått til Frode Vivot Sørholt i et år nå og er veldig fornøyd med behandlingen. Lett å få tak i og hyggelig og ha med å gjøre. Og ikke minst, flink i faget. Jeg fikk akutt vondt i ryggen på en søndag i fjord og da kunne han ta meg inn på en times varsel. Noe jeg satt stor pris på.

Får alltid hjelp

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg har brukt kiropraktor i mange år. Har etterhvert forstått at stress setter seg i ryggraden. Kom til Frode fra en annen kiropraktor. Den store forskjellen og skepsisen var at Frode heller behandler forsiktig enn ekstra bonus "knekking".... Det har resultert i at det stadig har blitt bedre istedet for å måtte til behandling hver 6. uke som tidligere. Nå som stress også har blitt bedre er det knapt behov for behandling lenger.

Utrolig dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg oppsøkte Frode etter å ha hatt låsninger i rygg og nakke over flere år. Jeg har forsøkt utallige behandlinger, men ikke noe har hjulpet. Etter et besøk hos Frode merket jeg allerede store forbedringer. Det tok ikke mange behandlingene før jeg var helt frisk! Frode og Akutt Kiropraktikk kan anbefales på det sterkeste.