Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Faglig dyktighet

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Etter mangeårige plager i skuldrene og ryggen er jeg nå helt smertefri, takket være god behandling og oppfølging av Frode og Stefan. Disse har i tillegg til å lindre symptomene mine, også korrigert de utløsende årsakene til mine skulder- og ryggmserter. Hos Akutt Kiropraktikk innehar de et høyt faglig nivå, og man møter kunnskapsrike ansatte som ser hele mennesket. Når det har oppstått akutte plager med låsninger eller kink har de også alltid tatt meg i mot på kort varsel, som jeg har satt stor pris på.

Dyktig kiropraktor med godt humør

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Jeg kom til Christian med spenningshodepine for noen år siden og har gått til han jevnlig siden. Hodepinen har for lengst forsvunnet, og han hjelper meg med rygg- og nakkeproblemer som følge av jobbplager.

Anbefaler han alltid til andre.

Hofteproblemer i 15 år

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Etter utallige besøk til forskjellige terapeuter og dårlig resultater, er jeg veldig fornøyd med akuttkiropraktikk. Jeg ble tatt seriøst fra 1. time angående mine hofteproblemer. Det ble gjort grundige forundersøkelser, og takket være Christian Øiom kan jeg nå gå helt smertefritt og har fått mye bedre bevegelighet. Akuttkiropraktikk kan jeg med god samvittighet anbefale! Kjempefornøyd..

God kommunikasjon!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Første gang hos kiropraktor høsten 2016 med vonde knær. Skeptisk. Problemet var skjev hofte...? Fantastiske forklaringer av sammenhenger og sakte men sikker bedring til jeg var helt fin igjen. Anbefaler Frode!

Rask bedring av akutt kink i nakken

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har gått til Frode i perioder i flere år, og får alltid god hjelp og behandling. Her får man raskt resultat og hjelp med kranglete nakke og rygg, og man føler seg godt ivaretatt. Man får raskt hjelp, det er kort ventetid. Frode er også svært hyggelig og det er alltid hyggelig å komme innom.