Akutt Kiropraktikk

Telefonnummer24 07 24 0724 07 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Gode resultater!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Veldig fornøyd med resultat av behandling, og oppfølgingen jeg har fått! Har i mange år hatt utfordringer i nakke/rygg/hodepine. Dette har bedret seg betraktelig.

Akutt skade - reddet feriedager !

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk akutt smerter på reise i rygg og bekken. Heldigvis var det en meget kompetent og hyggelig fagmann i reisefølge. Reddet kroppen og turen. fantastisk omsorg og oppfølging i ettertid. Takk Frode

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk kink i ryggen på en lørdag ettermiddag. Frode fikset ryggen med to behandlinger lørdag og søndag! Jeg var på bena igjen i løpet av to dager. Veldig fornøyd! Profesjonell kiropraktor, lett å få time og det er åpent i helgene. Anbefaler Frode på det sterkeste!

Topp behandling

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har brukt Frode i 1 år. Ryggen er god som ny👍. Rask og god service, enkelt å flytte timer. Anbefaler Akutt Kiropraktikk

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk kink i ryggen og selvfølgelig var det fredag ettermiddag.. krise! Alt er stengt og jeg skal seile fem dager med jobben fra mandag.. kastet meg over google og fant Frode:) Frode fikset ryggen med to behandlinger lørdag og søndag! Jeg var på bena igjen og fit for fight i løpet av to dager. Veldig fornøyd!! Profesjonell kiropraktor, lett å få time og det er åpent i helgen også! Jeg anbefaler Frode hvis ryggen klikker og man trenger hjelp!