Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Imøtekommende, erfaren og dyktig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg anbefaler Frode på det varmeste, da Alle mine fordommer fra tidligere kiropraktikk erfaringer ble motbevist etter bare første time!Jeg føler meg alltid godt tatt i mot og ivaretatt, og kjenner store forbedringer i ryggen etter mye kortere tid ( og til en mye rimeligere pris) enn forventet. I tillegg til effektiv behandling setter jeg stor pris på gode forklaringer på selve problemet, som har gitt meg en bedre forståelse for hele prosessen og dannet grunnlag for forebygging. Eksempelvis «knakk» jeg ryggen min flere steder daglig før jeg startet hos Frode, men etter at han lærte meg hva det faktisk gjør med kroppen, i tillegg til å ha forbedret ryggplagene, har jeg ikke lenger behov for å knekke ryggen selv.

Time umiddelbart og kjempebra hjelp!

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Slet med akutte smerter en helg som jeg trodde var pga en låsning i bekkenet. Christian ga meg time med en gang, og fikk raskt sterk mistanke om at jeg hadde en skiveprolaps i ryggen. Han gjorde også undersøkelser som forsterket den mistanken, og var flink til å forklare hva han gjorde og hvorfor. Han henviste meg så til MR, som bekreftet at dette var en prolaps. Er veldig takknemlig for at jeg kunne få hjelp så raskt og for at han fanget opp rett diagnose, slik at jeg slapp å forverre dette med feil behandling/aktivitet.

Profesjonelle og flinke

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hadde utrolig vondt i nakke og hode, fikk akutt time en helg. Møtte og forklarte problemet, ble henvist vider til legevakten mtp at plagene mine minnet om drypp. Imponert over at han ikke utførte behandling, men heller så alvorligheten og ville eliminere bort alvorligheten hos lege. Hadde God kontakt etterpå!

Helt nydelig følelse

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Man får følelsen av å være i trygge hender og når man pratet med personalet, blir trygghetsfølelsen helt hundre! Det hele gir en meget godt inntrykk for både følelsen og øyne! Som kunde blir man tatt på alvor og personell hører på det du sier, som er meget viktig! Åpent tider er bare enormt imponerende!

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er en veldig kunnskapsrik og flink kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Kun etter få behandlinger er problematikken så og si utbedret og jeg kun går tilbake for preventivt vedlikehold.

Trenger du en flink kiropraktor gir jeg Frode mine beste anbefalinger.