Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Anbefaler Akutt Kiropraktikk !

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Akutt Kiropraktikk - m/- Kiropraktor Odd Frode Vivot Sørholt er en meget flink og profesjonell kiropraktor som kan anbefales. Jeg ble godt ivaretatt og etter noen få behandlinger merker jeg bedring men viktig å ikke slutte med behandlingen for tidlig da dette kan medføre tilbakefall. Etter en del behandlinger har jeg nå tatt en pause men viktig å lytte til "kroppens signaler" - er det behov for flere behandlinger vil jeg ikke nøle med å kontakte Akutt Kiropraktikk igjen.

Dyktig og kunnskapsrik

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har i lengre tid hatt smerter i rygg og skuldre. Etter et par behandlinger hos Frode var alt mye bedre. En mann med mye kunnskap som gav gode råd og god behandling! Anbefaler Frode på det sterkeste.

Kunnskapsrik

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Er fornøyd med behandlingen og går alltid derfra i bedre form enn da jeg kom, anbefales på det sterkeste. Jeg anbefaler Frode.

Hilsen

Flink og effektiv!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg oppsøkte Frode etter akutte smerter i ryggen like før en lang flytur for en tid tilbake. Jeg var redd for å ikke kunne reise, men Frode lappet meg sammen og jeg var reiseklar et par dager senere.
Siden den gang har jeg fått hjelp ut av flere kniper, så jeg kan ikke si annet enn at jeg er strålende fornøyd med Frode og Akutt Kiropraktikk.

Anbefales ikke!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Vennlig, men går repeterende i forsvar hvis hans væremåte, utsagn taes opp.
Viser irritasjon og blir irettesettenede når sterk fysisk smerte trenger et uttrykk. «Du kan gråte senere».