Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Kjempe kiropraktor

Kiropraktor: Vincens Stoltenberg Steen Skrevet

Fantastisk opplevelse av kiropraktoren Vince, lokaliserte problemet fort å ble behandlet proft å kjapt har vært hos han flere ganger å like fornøyd hver gang anbefaler han også til de rundt meg, bruker han og Fredrik på Akutt kiropraktor dem er sykt dyktige begge 2

Profesjonelle og flinke

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Hadde utrolig vondt i nakke og hode, fikk akutt time en helg. Møtte og forklarte problemet, ble henvist vider til legevakten mtp at plagene mine minnet om drypp. Imponert over at han ikke utførte behandling, men heller så alvorligheten og ville eliminere bort alvorligheten hos lege. Hadde God kontakt etterpå!

Helt nydelig følelse

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Man får følelsen av å være i trygge hender og når man pratet med personalet, blir trygghetsfølelsen helt hundre! Det hele gir en meget godt inntrykk for både følelsen og øyne! Som kunde blir man tatt på alvor og personell hører på det du sier, som er meget viktig! Åpent tider er bare enormt imponerende!

Behagelig og profesjonell

Kiropraktor: Fredrik Wilhelm Bråthen Skrevet

Fredrik fikset meg på kort tid- er meget fornøyd.
Han er behagelig , profesjonell og lett å prate med.
Fikk tillit til han og følte meg ivaretatt.

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er en veldig kunnskapsrik og flink kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Kun etter få behandlinger er problematikken så og si utbedret og jeg kun går tilbake for preventivt vedlikehold.

Trenger du en flink kiropraktor gir jeg Frode mine beste anbefalinger.