Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Beste kiropraktoren i Oslo - Christian Øiom

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Christian lytter, gir råd/tips til forebyggende øvelser, setter nåler, manipulerer/«knekker» og gir dyp massasje. Han er svært profesjonell, forklarer, bruker god tid på hver kunde og er ikke av den masete typen som er opptatt av at du skal ha flest mulige timer.

Jeg dro først til han grunnet en forferdelig spenningshodepine som ingen andre kiropraktorer klarte å få bort(det tok han rundt 8 behandlinger før jeg var helt symptomfri). Deretter har jeg hatt noe oppfølgning en sjeldent gang på andre ting, men svært lite. Har også vært hos han grunnet svangerskapsproblematikk - bekkenproblemer- og behandlingen hjelper stort der også. En fantastisk kiropraktor!
Det må også legges til at han er svært konkurransedyktig på pris, at man raskt får time og at han er «on time». Anbefales på det sterkeste!

Den desidert beste!

Kiropraktor: Fredrik Wilhelm Bråthen Skrevet

Fredrik B er den beste kiropraktor jeg har vært hos, og jeg har vært hos mange! Han er blid og hyggelig og forklarer hva man gjør og hvorfor

Mycket kompetent och trevlig kiropraktor

Kiropraktor: Fredrik Wilhelm Bråthen Skrevet

Ställer alltid upp med kort varsel med akuttimme, utfört mirakel med min skuldra, nacke och rygg både före och efter operation.

Kommer aldrig gå till någon annan kiropraktor så länge Fredrik jobbar kvar i Oslo.

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har vært på behandling hos akutt kiropraktikk siden desember 2018. I tillegg til at ryggsmertene har forsvunnet har dette hjulpet meg mye med progresjon i treningen min. Jeg konkurrerer i verdenstoppen obstacle course racing og prestasjonen min har økt betraktelig siden jeg begynte med jevnlig behandlinger og har nylig kvalifisert til VM i sporten min. Anbefaler på det sterkeste.

Anbefaler Akutt Kiropraktikk !

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Akutt Kiropraktikk - m/- Kiropraktor Odd Frode Vivot Sørholt er en meget flink og profesjonell kiropraktor som kan anbefales. Jeg ble godt ivaretatt og etter noen få behandlinger merker jeg bedring men viktig å ikke slutte med behandlingen for tidlig da dette kan medføre tilbakefall. Etter en del behandlinger har jeg nå tatt en pause men viktig å lytte til "kroppens signaler" - er det behov for flere behandlinger vil jeg ikke nøle med å kontakte Akutt Kiropraktikk igjen.