Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Nakke og hodepine

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Dro til Akuttkiropratikk etter å ha gått med nakke og skulder plager og hodepine ble en bi-faktor av dette. Dette ble min hverdag, fordi legen skrev ut Smertestillende (Ibux), men dette bare lindret smertene, jeg følte fortsatt stivhet og ømhet og foruten smertestillende måtte jeg bare tåle å ha disse plagene. Det var som å måtte akseptere at det bare skulle gå nedover i en alder av 27. en lørdags morgen sto jeg opp med utholdelige smerter. Akuttkriopratikk hørte på meg, forklarte hva som kunne være årsaken. Etter noen behandlinger er jeg i dag 100% symptomfri. Sover bedre, bedre humør og er lettere i kroppen. Klinikken Anbefales på det sterkeste!:)

Rask og bra

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har hatt ryggsmerter over lengre tid og oppsøkt flere kiropraktorer uten noe særlig hjelp. Denne kiropraktoren tilbyr oppfølging som ingen annen. Anbefales på det sterkeste!

Kjapp og god behandling. Tilgjengelig på kort varsel!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Akutt ryggsmerter, fikk time 45 min etter jeg meldte om smerte.
God behandling, faglig forklaring på problemet. Anbefales

Dyktig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har fått veldig bra hjelp her av Frode som har fulgt opp ryggen min i noen uker. Har vært hos andre kiropraktorer som bare har gitt meg en "quick fix" ,men her så ser de heller etter en lang varig løsning som jeg må anbefale på det groveste

Utrolig og trygt

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

hade problemer m bokse skade o albue led , og med 2 behandlinger er den som ny, fik grundig forklaret og undersøkelse og etter 2 besøk m justeringer er den som ny