Logo for Akutt Kiropraktikk

Akutt Kiropraktikk

Logo for Akutt Kiropraktikk

Om klinikken

Akutt kiropraktikk ble etablert i 2003 og re-organisert 2021. Vi har hjulpet pasienter til en bedre helse i over 20 år. Som kiropraktor i Oslo sentrum er det vår rolle å diagnostiserer og behandle muskel og skjelettplager. Vi er en viktig bidragsyter for å holde våre pasienter i bevegelse slik at de kan jobbe, drive med sport og på annen måte holde samfunnets hjul i bevegelse. Med vår faglige og erfaringsbaserte ekspertise, kan du være trygg på at du vil bli godt ivaretatt - Velkommen!

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Tryg og kunnskap

Kiropraktor: Ishtiak Zahid Skrevet

Fornøyd kunde som hadde vondt i korsryggen.
Flink med å veiledet på hvordan man skal tøye ut ryggen.
Tar tiden sin og hører på hva du har si og noterer.
Anbefales sterkt

Akutt låsning

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode tok meg inn på dagen og løste opp låsningen i ryggen, men tenkte og langsiktig. Topp behandling!

Profesjonelt, trygt og hyggelig

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg kom til Frode med en låsning i nakken. Med to behandlinger gikk smertene gradvis bort og vi trappet ned. Frode spør hva behandling om det er bedring om hva en selv tenker med behov for behandling.

Det første som møtte meg var en avslappet og hyggelig person som var en stødig og trygg på sitt felt.
Er du engstelig for behandlingen eller synes å gå til en mannlig behandler kan være noe ubehagelig så er Frode verdt å prøve.

Praktisk: Kommunikasjonen er også lettvint både i behandling, men også om man må booke om etc.

Behandlingsstedet er ikke stort og ganske privat. Det er et rolig å sitte. Det er ingen skranke du henvender deg i - du går inn døren og setter deg for å vente så roper behandler deg opp. Jeg har aldri måtte vente over tid.

Jeg går ikke et annet sted.

Tilgjengelig og kompetent

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode er en utrolig kompetent og effektiv kiropraktor. Ble bedre i ryggen etter kun et par besøk. Jeg fikk raskt hjelp, selv på en søndag og han er tilgjengelig. Et ekstra pluss er at han er i godt humør og har en vits på lager!
Anbefales!

God människokännare och väldigt snäll

Kiropraktor: Frode Vivot Sørholt Skrevet

Frode lämnar ett professionellt men samtidigt avslappnat intryck på mig. Väldigt passande då det är en perfekt spegelbild av den magi han kan utföra. Jag har gått till många ställen för att få hjälp och kan utan tvekan säga att hos Frode så har det hjälpt mest. Både Fysiskt och Psykiskt. Det som skildrar honom mot andra är att han Connectar med dig på ett personligt plan och förstår dig. Rekommenderar starkt!