Akutt Kiropraktikk

Telefonnummer24 07 24 0724 07 24 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Veldig fornøyd med behandling!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Veldig fornøyd med servicen Akutt Kiropraktikk tilbyr! Etter å ha slitt med en rygg/skulderskade i flere år som ingen andre behandlere har klart å løse, kontaktet jeg disse v/Frode Sørholt som umiddelbart ga meg time dagen etter. Etter noen uker med behandlinger kunne jeg merke stor forskjell og nå er hele skaden/problemet mer eller mindre borte og jeg kan trene helt som normalt! Kan anbefales på det sterkeste

Vennlig, serviceinnstilt og kunnskapsrik

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg våkna en søndagsmorgen med fullstendig låsning i korsryggen og klarte ikke gå. To minutter på benken ga meg følelsen tilbake og smertene forsvant på få dager. Bra service, hyggelige mennesker og nydelig oppfølging. Anbefales!

Alltid god behandlig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fra tidligere toppidrettsutøver i judo til kontorjobb og mosjonist.
Er så takknemlig for at Frode har rettet opp alt fra mine tidligere små til større idrettsskader (bl.a. forstuelse av tomler, skulderskade, stiv nakke).

Nå som jeg sitter mye om dagen på kontoret retter han opp ryggen og nakke ved behov.
Setter pris på hans kunnskap og gode råd om hvordan kroppen henger sammen.

Jeg anbefaler Frode på det sterkeste
Har gått til han for behandling i totalt 10 år etter behov.

Gode resultater!

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Veldig fornøyd med resultat av behandling, og oppfølgingen jeg har fått! Har i mange år hatt utfordringer i nakke/rygg/hodepine. Dette har bedret seg betraktelig.

Akutt skade - reddet feriedager !

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk akutt smerter på reise i rygg og bekken. Heldigvis var det en meget kompetent og hyggelig fagmann i reisefølge. Reddet kroppen og turen. fantastisk omsorg og oppfølging i ettertid. Takk Frode