Akutt Kiropraktikk

Kontakt

Telefonnummer24 07 24 0724 07 24 ...
Løkkeveien 13 0253 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(68)
68 vurderinger
Tilgjengelighet
(47)
47 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(45)
45 vurderinger
Service
(42)
42 vurderinger

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Helt nydelig følelse

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Man får følelsen av å være i trygge hender og når man pratet med personalet, blir trygghetsfølelsen helt hundre! Det hele gir en meget godt inntrykk for både følelsen og øyne! Som kunde blir man tatt på alvor og personell hører på det du sier, som er meget viktig! Åpent tider er bare enormt imponerende!

Behagelig og profesjonell

Kiropraktor: Fredrik Wilhelm Bråthen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fredrik fikset meg på kort tid- er meget fornøyd.
Han er behagelig , profesjonell og lett å prate med.
Fikk tillit til han og følte meg ivaretatt.
:)

Profesjonell og dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Frode er en veldig kunnskapsrik og flink kiropraktor som tar seg tid til å høre på deg. Han har mye kunnskap og du føler deg trygg og godt ivaretatt. Kun etter få behandlinger er problematikken så og si utbedret og jeg kun går tilbake for preventivt vedlikehold.

Trenger du en flink kiropraktor gir jeg Frode mine beste anbefalinger.

Føler meg litt svindlet

Kiropraktor: Vincens Stoltenberg Steen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Jeg gikk igjennom alle vurderinger som var å finne på denne klinikken og (som du sikkert ser) så er mesteparten positive, hvilket jeg tok for god fisk.

Fikk time på dagen, hvilket er positivt og verdsatt. Da jeg kom dit var kiropraktoren 10 minutter forsinket, noe jeg er ganske sikker gikk ut over timen jeg hadde bestilt (ettersom den varte i ca. 15-20 min). Kiropraktoren var flink til å lokalisere problemet og visste nøyaktig hva som hadde skjedd. Grunnen til at jeg gir en såpass dårlig vurdering er at (1) kiropraktoren trykket på to steder på hoften min og gjorde én liten justering. Det var dermed knapt noe kiropraktikk involvert i timen. I løpet av "timen" min - som jeg betalte for - valgte kiropraktoren å (2) ta telefonen og hjelpe andre kunder. Tilslutt vil jeg også fortelle om at vedkommende (3) var ivrig på å få meg til å komme tilbake flere ganger og ta en MR - hvilket er svindyrt.

Alt i alt kostet disse 15 minuttene med minimalt av kiropraktikk meg 800 kr, og jeg føler meg rett og sett svindlet. Har vært hos flere kiropraktorer før og dette er absolutt den verste jeg har vært hos.

Håper dette kan være til hjelp for dere andre som er i en sårbar situasjon, som kun vil bli smertefrie og som ikke vil bli økonomisk utnyttet.


Vil først beklage at du hadde en slik opplevelse av besøket. På tross av det vi oppfatter som en urettferdig "dom", setter vi pris på at kritikken er fremlagt oversiktlig, som gjør det mulig å svare på en ordentlig måte.

Det kan tenkes at flere punkter her bunner i misforståelser og kanskje mangelfull kommunikasjon.

Prisen oppgitt indikerer at dette var en kvelds- eller helgetime, og er således ikke urimelig.

Pasienten beskriver undersøkelsen og diagnostiseringen på en positiv måte, det er en viktig og hyggelig tilbakemelding.

Til punkt 1: I dette tilfelle ble det vurdert som adekvat med den tid som ble satt av og med den behandling som ble gitt. Det ble anbefalt henvisning til MR. Når vi henviser til bildediagnostikk er dette en vurdering som bør tas til følge, da vi ønsker å utelukke alvorlige tilstander. Da er det hensiktsmessig og forsvarlig med en "myk" tilnærming til problemet i behandlingen inntil vi har alle svar vi trenger. Å ta MR koster 250 kr, da vi som offentlig godkjent har henvisningsrett. Det er heller ingenting vi har økonomisk interesse i, som teksten kan gi inntrykk av. Hvis en kiropraktor er "ivrig" på at en pasient skal ta MR, er det fordi vi har gjort funn som gir grunn til videre undersøkelse, og at vi tar vårt oppdrag, og pasientens helse, på alvor.

Til punkt 2: Kiropraktor som er på vakt svarer på tlf for å stille opp for nye og gamle pasienter. De skal få svar også utenom vanlig kontortid hos oss. Dette er en del av den service-graden vi har lagt oss på og som få andre kan tilby. Det gjorde det også mulig for pasienten å bestille time på minuttet da behovet var der. Vi får tilbakemeldinger daglig fra pasienter som verdsetter vår grad av tilgjengelighet, som er hele døgnet, hver dag hele året. Små forsinkelser kan forekomme, dette skjer iblant uansett hvor man går.

Punkt 3 var en kritikk på at det var ønskelig at pasienten skulle tilbake på mer behandling. Når pasienter oppsøker oss er det for å bli bedre. Vi må ta det på alvor og gi vår prognose og anbefalte behandlingsopplegg. Det er viktig at pasienten har en god forståelse av tilstanden samt at forventningene er realistiske.

Ellers vil jeg avslutte med at personlig tilbakemelding er nyttig og noe vi som terapeuter vokser på. Dersom pasienten ønsker å ta kontakt med oss for å bli fornøyd vil vi imøtekomme det. Mvh kiropraktor Vincens Steen

Besvart av Vincens Stoltenberg Steen

Dyktig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har gått til Frode jevnlig en periode og er godt fornøyd med behandlingen jeg har fått. Frode tar seg god tid til å svare på spørsmål og gi råd knyttet til behandlingen. Han er kunnskapsrik og virker å ha god kjennskap til hvordan kroppen fungerer.