Akutt Kiropraktikk

Tlf: 24 07 24 07 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Topp behandling

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Har brukt Frode i 1 år. Ryggen er god som ny👍. Rask og god service, enkelt å flytte timer. Anbefaler Akutt Kiropraktikk

Profesjonell og dyktig

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk kink i ryggen og selvfølgelig var det fredag ettermiddag.. krise! Alt er stengt og jeg skal seile fem dager med jobben fra mandag.. kastet meg over google og fant Frode:) Frode fikset ryggen med to behandlinger lørdag og søndag! Jeg var på bena igjen og fit for fight i løpet av to dager. Veldig fornøyd!! Profesjonell kiropraktor, lett å få time og det er åpent i helgen også! Jeg anbefaler Frode hvis ryggen klikker og man trenger hjelp!

I trygge hender!!!

Kiropraktor: Christian Øiom Skrevet

Jeg har slitt i flere år med muskelspenninger i nakke og overkropp. Uten behandling har det da blitt tilleggs problemer. Problematik med pusten, kraftige smerter i brystpartiet "mellom ribbeina", spontane kraftige migrene anfall "som forsvinner like fort som de kommer", synet, mm.

Etter den første behandlingen hos Christian Øiom følte jeg meg som et nytt menneske. Jeg fikk håp igjen! Håp, forståelse og en mye lettere pust! Jeg gleder meg hver gang jeg skal ditt. Derfor at det faktisk hjelper og for at han/de tar deg seriøst og hører på det du har å si!!! Jeg er kjempe fornøyd!!

Dropp smertestillende en dag og ta heller turen innom akuttkiropraktikk!!! Det er verdt det!!!

Fantastisk!

Kiropraktor: Carl Stefan Reine Andersson Skrevet

Besøkte akutt kiropraktikk i dag da jeg er på ferie i Oslo og trengte behandling. Etter forespørsel kunne jeg få time med en gang, etter en hyggelig samtale på telefon. Stefan gikk grundig gjennom mine problemer, og gjorde en grundig undersøkelse av meg. Behandlingen er noe av det mest effektive jeg har opplevd, og jeg har vært hos 4 andre kiropraktorer tidligere. Han knakk på en helt annen måte enn tidligere kiropraktorer som var både mer skånsom og dypere. Allerede da jeg gikk ut av timen kunne jeg få normalt! Er virkelig imponert over både service og behandling. Nå sitter jeg i sofaen helt mørbanket som aldri før, noe som er et godt tegn på god behandling ;) anbefaler stefan på det sterkeste, og skal tilbake en del ganger før jeg reiser hjem!

Faglig dyktighet

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Etter mangeårige plager i skuldrene og ryggen er jeg nå helt smertefri, takket være god behandling og oppfølging av Frode og Stefan. Disse har i tillegg til å lindre symptomene mine, også korrigert de utløsende årsakene til mine skulder- og ryggmserter. Hos Akutt Kiropraktikk innehar de et høyt faglig nivå, og man møter kunnskapsrike ansatte som ser hele mennesket. Når det har oppstått akutte plager med låsninger eller kink har de også alltid tatt meg i mot på kort varsel, som jeg har satt stor pris på.