Akutt Kiropraktikk

Løkkeveien 13 0253 Oslo

Siste vurderinger av Akutt Kiropraktikk

Dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Etter økende og tilslutt sterke smerter i nakke / skuldre og kjeve /hode tok jeg kontakt med Akutt Kiropraktikk og fikk time samme dag. Den første behandling hjalp umiddelbart, og med flere behandlinger sover jeg bedre, smertene er borte og jeg kan trene uten å få vondt i nakken dagen etter. Jeg kan anbefale Frode på det sterkeste, han er dyktig, kunnskapsrik og morsom.

Trygg og effektiv

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Fikk akutt time på dagen som reddet ferietur. Etter to timer på klinikken er nakken så mye bedre. Følte at jeg ble godt tatt imot og fikk en god vurdering av mitt problem.

Dyktig og imøtekommende kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Veldig dyktig og hjelpsom, da jeg trengte sårt hjelp med ryggen min. Fikk time på dagen og fikk hjelpen jeg trengte til å komme fort tilbake på jobb igjen.

Kompetent

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

Jeg henvendte meg til Frode på grunn av svimmelhet og skjevt bekken. Han har jobbet med bekken, rygg og nakke og svimmelheten/bekkenplager har forsvunnet. Frode er svært dyktig og ønsker genuint å hjelpe - jeg kan ikke anbefale han nok. Han vet hva han gjør, her er du i trygge hender.

Veldig dyktig, trygg og kunnskapsrik kiropraktor

Kiropraktor: Odd Frode Vivot Sørholt Skrevet

En sommerkveld etter første økt på judolandslagssamling da jeg var 13 år fikk jeg en "smell" og forstuet tommelen min. Frode fikk behandlet tommelen min samme kveld og jeg fikk dermed fullført resten av landslagssamlingen den helgen.

Dette er over 15 år siden og Frode har siden vært min faste kiropraktor. Opp gjennom årene har jeg pådratt meg mange skader som tidligere landslagsutøver i judo og et aktivt liv. Noen av skadene Frode har hjulpet meg med opp gjennom årene er låst nakke, forstuelse av begge tomler og ankel, røket 2/3 leddbånd i kne og strukket muskelatur/sener i skulder.

Jeg blir alltid tatt godt imot og vet at jeg er i trygge hender hos Frode.

Derfor ønsker å anbefale Frode Vivot Sørholt på det sterkeste!